Gjest Ravgull Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg er rykende fersk på det å prøve å få barn, og enda ferskere på forumer om dette... Hva betyr IKM? Jeg antar EL betyr eggløsning. Er det flere forumforkortelser jeg ¨bør kjenne til? Har noen en liten kjapp ordliste til meg? Tuusen takk! :D 1
Niennas Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Jeg var helt sikker på at vi hadde en slik tråd klistret øverst i dette underforumet, men klarer ikke se den nå. IKM = Ikke kommende mens (antatt mensdag, som man håper ikke kommer ) TR = Tante rød TB = to blå (streker på graviditetstesten ) EL er eggløsning, ja
Gjest Ravgull Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 TB er bare forvirrende. Kan jeg stemme for endring til 2B? Like mange tegn! Tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 TB er bare forvirrende. Kan jeg stemme for endring til 2B? Like mange tegn! Tusen takk for svar! Det er internasjonalt å ha TB... Ikke bare norsk, men også engelsk. Anonymous poster hash: 503fc...dba
Gjest Ravgull Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Jeg tullet bare, tror ikke at jeg alene kan endre internspråket på et forum med flere tusen brukere. Og jeg har som sagt null erfaring fra denne type forum, så visste ikke at det var internasjonale fortkortelser.
bebis1 Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Håper denne listen kan hjelpe deg litt http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article742644.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå