Gå til innhold

Endelig er hun gravid!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Flere enn meg som la merke til den utrolige digre kofferten for 1 natt på spa....? Haha

Nei, for jeg ble så opptatt av lek med språk i innlegget....

Anonymous poster hash: 6ff31...8a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Flere enn meg som la merke til den utrolige digre kofferten for 1 natt på spa....? Haha

Kanskje de deler koffert? Kanskje hun ikke har mindre?

Anonymous poster hash: d9f6b...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er jo norges svar på posh og beckham, eller?? hun prøver hardt hvertfall. selvfølgelig med diger koffert til 1 natt. må jo posere i 8 ulike out fits vet dere, og hold in magen. skal ikke ha noe antydning til babykul. baby hold deg liten!!

Anonymous poster hash: be4f6...ecf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Fra FFs instagram i kveld :)

Anonymous poster hash: e825b...057

Skummelt at hun fortsatt har SÅ tydelige ribbein som snart 5 mnd gravid :sjokkert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like stor koffert som jeg skal ha med for en 10 dagers tur til spania om 14 dager :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fotballfrue says:

June 29, 2013 at 16:53

Hehe, har ikke noe annet å pakke i, så da blir det like gjerne denne som rommer absolutt alt til både meg og han :)

http://fotballfrue.no/2013/06/28/bursdagsfeiring/#comments

Nei men da var det en naturlig forklaring på størrelsen på kofferten også gitt. Så kjedelig, da var jo ikke det noe å le av heller.

Anonymous poster hash: 3b25d...a3f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er stor for 2 stykker for bare en natt, men det er jo praktisk å pakke i en koffert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig at de som har "alt", ikke skal ha en passende kooffert å pakke i. Sulle jo tro de hadde Vuitton samlede reiseacessoarer...

Anonymous poster hash: 6ff31...8a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper fruen kan bli mer ydmyk og litt mer empatisk som gravid. Hun virker så kald og kynisk sånn til vanlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue kommer garantert til å bli som dette. Ikke at det er noe galt i det, noen mennesker er bare mer...delikate enn andre :P

Anonymous poster hash: 401f5...732

oi... hun ser ikke ut som de småbarnsmødrene jeg kjenner iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aww, de venter en liten gutt :babysmokk::hjerte:

Anonymous poster hash: 1ac98...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Aww, de venter en liten gutt :babysmokk::hjerte:

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 081f1...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bloggen allerede nå holder på å bli en mammablogg jeg. Hun tipser om mammaprodukter, viser fram "kulen" på magen, hinter stadigvekk om så store pupper hun har fått, og maser om graviditetsplager. Er jo normalt når man er gravid, men jeg leser ikke FF om det blir mammablogg. Er uansett bare innom en gang i uka, men dog. Er spent på hvor mye hun kommer til å utlevere om ungen etter hvert. Hun er jo mer oppegående enn mange bloggere, men så er det vel penger å tjene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja tipper sponsorene kaster seg over henne når de tror hele Norge lese bloggen hennes, noe vi IKKE gjør. Jeg får infoen her, og klikker meg aldri inn på bloggen. Idiotisk hele blogglandia spør du meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fotballfrue kommer garantert til å bli som dette. Ikke at det er noe galt i det, noen mennesker er bare mer...delikate enn andre :PAnonymous poster hash: 401f5...732

Jeg er fascinert!! Speechless faktisk!

Anonymous poster hash: b275b...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja selvfølgelig blir det verdens mest perfekte svangerskap og fødsel, noe annet skulle da bare mangle. Bare tenk på DET presset hun ha laget seg selv nå. Skal hun alltid være perfekt, så vil leserene se henne skinne hele tiden. Hvertfall tror hun det, dessverre. Ingen grådager i huset på Silja vet dere ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns bloggen allerede nå holder på å bli en mammablogg jeg. Hun tipser om mammaprodukter, viser fram "kulen" på magen, hinter stadigvekk om så store pupper hun har fått, og maser om graviditetsplager. Er jo normalt når man er gravid, men jeg leser ikke FF om det blir mammablogg. Er uansett bare innom en gang i uka, men dog. Er spent på hvor mye hun kommer til å utlevere om ungen etter hvert. Hun er jo mer oppegående enn mange bloggere, men så er det vel penger å tjene her.

Enig med du.

Jeg blir litt satt ut av hvor fantastisk det hele er. For all del, det kan hende det er så fantastisk som FF fremstiller det som. Samtidig syns jeg det er rart at hun kommer med uttalelser som "Jeg har ikke fått ett eneste strekkmerke" når hun er rundt halvveis i svangerskapet og strengt talt ikke har fått noe særlig mage enda. Hun har også tid og kontakter (jeg vil ikke påstå penger, fordi hun reklamerer for produktene hun prøver ut) til å kunne gjøre alt "rett".

På mange måter minner hun meg litt om måten Marthe Krogh fremstiller seg selv/blir fremstilt i denne artikkelen. Til felles er at de i utgangspunktet har all tid og ressurser i verden til å konsentrere seg om mammarollen. De har ingen bekymringer med tanke på tid og penger. Forundrer meg ikke om vi ser en lignende artikkel med FF om et års tid, med noe lignende innhold.

Angående utlevering av barnet, er jeg også veldig spent på det! Mammablogging er vel et relativt "nytt" fenomen, og vi vet ikke hvordan barn faktisk stiller seg til dette med å bli utlevert på nett. Mange mammabloggere legger seg ut med fullt navn, og det er ikke vanskelig å google "Chrisander Maximilian Hansen" (fiktivt navn) og få opp bilder og mer eller mindre "hyggelige" historier om Chrisanders løse mage, nye genser, lyseblå rom som har fått nye vinkler i prikkete stoff osv.

Anonymous poster hash: 09ff7...69a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes dama høres overfladisk og blåst ut.

Anonymous poster hash: 8baa4...b92
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...