AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #101 Del Skrevet 28. juni 2013 Flere enn meg som la merke til den utrolige digre kofferten for 1 natt på spa....? Haha Nei, for jeg ble så opptatt av lek med språk i innlegget....Anonymous poster hash: 6ff31...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 28. juni 2013 #102 Del Skrevet 28. juni 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #103 Del Skrevet 28. juni 2013 Flere enn meg som la merke til den utrolige digre kofferten for 1 natt på spa....? Haha Flere enn meg som la merke til den utrolige digre kofferten for 1 natt på spa....? Haha Kanskje de deler koffert? Kanskje hun ikke har mindre? Anonymous poster hash: d9f6b...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #104 Del Skrevet 28. juni 2013 Hun er jo norges svar på posh og beckham, eller?? hun prøver hardt hvertfall. selvfølgelig med diger koffert til 1 natt. må jo posere i 8 ulike out fits vet dere, og hold in magen. skal ikke ha noe antydning til babykul. baby hold deg liten!! Anonymous poster hash: be4f6...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #105 Del Skrevet 28. juni 2013 Fra FFs instagram i kveld Anonymous poster hash: e825b...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 28. juni 2013 #106 Del Skrevet 28. juni 2013 Fra FFs instagram i kveld Anonymous poster hash: e825b...057 Skummelt at hun fortsatt har SÅ tydelige ribbein som snart 5 mnd gravid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. juni 2013 #107 Del Skrevet 28. juni 2013 Flere enn meg som la merke til den utrolige digre kofferten for 1 natt på spa....? Haha Like stor koffert som jeg skal ha med for en 10 dagers tur til spania om 14 dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #108 Del Skrevet 29. juni 2013 Fotballfrue says: June 29, 2013 at 16:53 Hehe, har ikke noe annet å pakke i, så da blir det like gjerne denne som rommer absolutt alt til både meg og han http://fotballfrue.no/2013/06/28/bursdagsfeiring/#comments Nei men da var det en naturlig forklaring på størrelsen på kofferten også gitt. Så kjedelig, da var jo ikke det noe å le av heller. Anonymous poster hash: 3b25d...a3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. juni 2013 #109 Del Skrevet 30. juni 2013 Den er stor for 2 stykker for bare en natt, men det er jo praktisk å pakke i en koffert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #110 Del Skrevet 30. juni 2013 Merkelig at de som har "alt", ikke skal ha en passende kooffert å pakke i. Sulle jo tro de hadde Vuitton samlede reiseacessoarer...Anonymous poster hash: 6ff31...8a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #111 Del Skrevet 30. juni 2013 Håper fruen kan bli mer ydmyk og litt mer empatisk som gravid. Hun virker så kald og kynisk sånn til vanlig. Anonymous poster hash: be4f6...ecf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludopluto Skrevet 30. juni 2013 #112 Del Skrevet 30. juni 2013 Fotballfrue kommer garantert til å bli som dette. Ikke at det er noe galt i det, noen mennesker er bare mer...delikate enn andre Anonymous poster hash: 401f5...732 oi... hun ser ikke ut som de småbarnsmødrene jeg kjenner iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #113 Del Skrevet 30. juni 2013 Aww, de venter en liten gutt Anonymous poster hash: 1ac98...6ec Anonymous poster hash: 1ac98...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #114 Del Skrevet 30. juni 2013 Aww, de venter en liten gutt Anonymous poster hash: 1ac98...6ec Anonymous poster hash: 1ac98...6ec Hvordan vet du det? Anonymous poster hash: 081f1...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. juni 2013 #115 Del Skrevet 30. juni 2013 Syns bloggen allerede nå holder på å bli en mammablogg jeg. Hun tipser om mammaprodukter, viser fram "kulen" på magen, hinter stadigvekk om så store pupper hun har fått, og maser om graviditetsplager. Er jo normalt når man er gravid, men jeg leser ikke FF om det blir mammablogg. Er uansett bare innom en gang i uka, men dog. Er spent på hvor mye hun kommer til å utlevere om ungen etter hvert. Hun er jo mer oppegående enn mange bloggere, men så er det vel penger å tjene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #116 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja tipper sponsorene kaster seg over henne når de tror hele Norge lese bloggen hennes, noe vi IKKE gjør. Jeg får infoen her, og klikker meg aldri inn på bloggen. Idiotisk hele blogglandia spør du meg. Anonymous poster hash: be4f6...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #117 Del Skrevet 1. juli 2013 Fotballfrue kommer garantert til å bli som dette. Ikke at det er noe galt i det, noen mennesker er bare mer...delikate enn andre Anonymous poster hash: 401f5...732 Jeg er fascinert!! Speechless faktisk!Anonymous poster hash: b275b...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #118 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja selvfølgelig blir det verdens mest perfekte svangerskap og fødsel, noe annet skulle da bare mangle. Bare tenk på DET presset hun ha laget seg selv nå. Skal hun alltid være perfekt, så vil leserene se henne skinne hele tiden. Hvertfall tror hun det, dessverre. Ingen grådager i huset på Silja vet dere Anonymous poster hash: be4f6...ecf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #119 Del Skrevet 1. juli 2013 Syns bloggen allerede nå holder på å bli en mammablogg jeg. Hun tipser om mammaprodukter, viser fram "kulen" på magen, hinter stadigvekk om så store pupper hun har fått, og maser om graviditetsplager. Er jo normalt når man er gravid, men jeg leser ikke FF om det blir mammablogg. Er uansett bare innom en gang i uka, men dog. Er spent på hvor mye hun kommer til å utlevere om ungen etter hvert. Hun er jo mer oppegående enn mange bloggere, men så er det vel penger å tjene her. Enig med du. Jeg blir litt satt ut av hvor fantastisk det hele er. For all del, det kan hende det er så fantastisk som FF fremstiller det som. Samtidig syns jeg det er rart at hun kommer med uttalelser som "Jeg har ikke fått ett eneste strekkmerke" når hun er rundt halvveis i svangerskapet og strengt talt ikke har fått noe særlig mage enda. Hun har også tid og kontakter (jeg vil ikke påstå penger, fordi hun reklamerer for produktene hun prøver ut) til å kunne gjøre alt "rett". På mange måter minner hun meg litt om måten Marthe Krogh fremstiller seg selv/blir fremstilt i denne artikkelen. Til felles er at de i utgangspunktet har all tid og ressurser i verden til å konsentrere seg om mammarollen. De har ingen bekymringer med tanke på tid og penger. Forundrer meg ikke om vi ser en lignende artikkel med FF om et års tid, med noe lignende innhold. Angående utlevering av barnet, er jeg også veldig spent på det! Mammablogging er vel et relativt "nytt" fenomen, og vi vet ikke hvordan barn faktisk stiller seg til dette med å bli utlevert på nett. Mange mammabloggere legger seg ut med fullt navn, og det er ikke vanskelig å google "Chrisander Maximilian Hansen" (fiktivt navn) og få opp bilder og mer eller mindre "hyggelige" historier om Chrisanders løse mage, nye genser, lyseblå rom som har fått nye vinkler i prikkete stoff osv. Anonymous poster hash: 09ff7...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #120 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes dama høres overfladisk og blåst ut. Anonymous poster hash: 8baa4...b92 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg