Niennas Skrevet 26. juni 2013 #81 Del Skrevet 26. juni 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 26. juni 2013 #82 Del Skrevet 26. juni 2013 Skjønner at dere bitre, feite kjerringer med grorudpalme på hodet er bitre på FF. Er vel bare heldig for henne at hun er frisk og rask i svangerskapet og ser flott ut?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #83 Del Skrevet 26. juni 2013 Skjønner at dere bitre, feite kjerringer med grorudpalme på hodet er bitre på FF. Er vel bare heldig for henne at hun er frisk og rask i svangerskapet og ser flott ut?! Du er ikke bedre når du kommer med slike personangrep. Anonymous poster hash: a2ea3...5a7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 27. juni 2013 #84 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg forsøker på ingen måte å "være bedre" (jeeeez det ville jo vært jantete?!), men kun å påpeke hvor patetisk det fremstår å kritisere noen bare fordi de har et mer vellykket liv enn deg selv. FF er vakker, slank, veltrent, har utdannelse, karriere og suksess. Det er nærliggende å tro at det samme ikke er tilfellet for dere som med fryd ser frem til at glansbildet skal "slå sprekker". Går det an å se ut som FF i femte måned? Ja tydeligvis!! Og tenk, dette på tross av at andre eser ut som en pløse og får magen full av ugjenkallelige strekkmerker! Urettferdig? Ja! Kritikkverdig? Nei! Du er ikke bedre når du kommer med slike personangrep. Anonymous poster hash: a2ea3...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. juni 2013 #85 Del Skrevet 27. juni 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #86 Del Skrevet 27. juni 2013 Fotballfrue kommer garantert til å bli som dette. Ikke at det er noe galt i det, noen mennesker er bare mer...delikate enn andre Anonymous poster hash: 401f5...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. juni 2013 #87 Del Skrevet 27. juni 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Niennas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #88 Del Skrevet 27. juni 2013 Vi er så heldige i dag at fruen skal dele sitt revolusjonerende og nytenkende interiørtips til barnerommet. Og hva er det hun presenterer? Ugletema! For jeg har jo ikke sett noen rom de siste 3 årene med uglemotiv! Og hun har bare bestemt seg for at babyen skal inn på babyrommet i løpet av det første året, uten å tenke over at det kommer helt an på hva slags baby hun får. Anonymous poster hash: e825b...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #89 Del Skrevet 27. juni 2013 Vi er så heldige i dag at fruen skal dele sitt revolusjonerende og nytenkende interiørtips til barnerommet. Og hva er det hun presenterer? Ugletema! For jeg har jo ikke sett noen rom de siste 3 årene med uglemotiv! Og hun har bare bestemt seg for at babyen skal inn på babyrommet i løpet av det første året, uten å tenke over at det kommer helt an på hva slags baby hun får.Anonymous poster hash: e825b...057 Jaja, heller ugler enn prins/prinsessetema, syns nå jeg. Sånn bortsett fra det har vel "hele Norge" hatt ugledilla de siste tre årene, så spesielt originalt var det ikke. Dersom hun virkelig har bestemt seg, slik hun sier, så kan det nok hende hun får et slag eller to i ansiktet. Det kan også hende hun bare uttrykker seg bastant, men er mer reflektert rundt temaet enn det ser ut til. Jeg håper det siste. Jeg er også spent på hvordan bloggen vil utvikle seg framover. Vil hun klare å holde på den faste leserskaren? Vil hennes unge lesere kunne identifisere seg med mamma FF? Vil de leserne som er i "rett alder" med tanke på barn kunne kjenne seg igjen i den pudderrosa fremstillingen til FF? Jeg leser bloggen hennes av mange årsaker. Litt fordi jeg har slekt i Siljan, litt fordi hennes er så langt fra min at jeg blir helt fasinert, litt fordi jeg er kritisk til tidligere hendelser i forbindelse med blogg og nettbutikk. Dersom bloggen dreier mer mot en mammablogg tror jeg ikke jeg gidder å følge med lenger, fordi jeg ikke finner en sukkersøt fremstilling av andres barn eller fremvisning av bleiekaker og barnerom veldig interessant. Anonymous poster hash: 09ff7...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #90 Del Skrevet 27. juni 2013 Bloggen er så utrolig fanatisk perfekt etter at hun ble gravid, at jeg ikke orker å gå innpå der lenger. Før var det artig å gå innpå for å more seg litt, nå blir jeg bare så.... sliiiiiiiiteeeeeeeennnnnnnnnn. Anonymous poster hash: 8f509...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #91 Del Skrevet 27. juni 2013 Er veldig spent på navnet! Ser for meg det blir et veldig feminint navn om det blir jente, slik som Emilie, Linnea, Vilja, Julie, Leah osv. Og kanskje et dobbeltnavn der deler av navnet er oppkalt etter noen i slekta, navnet høres sikkert bra ut på alle språk og betyr sikkert noe veldig fint også. Guttenavn derimot har jeg ikke peiling! Anonymous poster hash: ba058...be8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #92 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg tror de velger å kalle opp barnet etter en i slekta. Gjerne farmoren til Caroline, hvis det blir en jente. Tror også navnet er kristent. Anonymous poster hash: 76a4f...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #93 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg tror de velger å kalle opp barnet etter en i slekta. Gjerne farmoren til Caroline, hvis det blir en jente. Tror også navnet er kristent. Anonymous poster hash: 76a4f...666 Jeg tror også de vil velge er bibelsk navn. Kanskje Noah (med h selvsagt) hvis det blir gutt. Anonymous poster hash: 09ff7...69a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #94 Del Skrevet 27. juni 2013 Fotballfrue kommer garantert til å bli som dette. Ikke at det er noe galt i det, noen mennesker er bare mer...delikate enn andre Anonymous poster hash: 401f5...732 Oi, hun danket jo greit ut fotballfrue. Virker mye mer sympatisk også. I like! Anonymous poster hash: 975c0...ce1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #95 Del Skrevet 27. juni 2013 Tipper navnet blir Caroline hvis det er en jente eller Lars-Kristian JR for gutt Anonymous poster hash: ead07...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #96 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvilken retning skal hennes blogg og facebookside ta med dette? Skal hun prøve å være morsom med å være gravid nå eller noe? fotballfrue.no Er det normalt å bli støl i blæra fordi man måtte tisse så fælt? :O Anonymous poster hash: e825b...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #97 Del Skrevet 27. juni 2013 Bare det ikke blir babyboom av 14 åringer nå da fremover. 14 åringer som elsker henne så dypt og vil være og se ut som henne. Anonymous poster hash: be4f6...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2013 #98 Del Skrevet 27. juni 2013 Selvfølgelig blir det ei jente, hvis ikke har hun jo ikke kunnet blitt gravid. Passer jo ikke inn med noe lyseblå, spidermann, cars-villbass i hjemmet deres. Jeg er 95% sikker på at dette er ei jente. Anonymous poster hash: e25d1...990 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 28. juni 2013 #99 Del Skrevet 28. juni 2013 Vi er så heldige i dag at fruen skal dele sitt revolusjonerende og nytenkende interiørtips til barnerommet. Og hva er det hun presenterer? Ugletema! For jeg har jo ikke sett noen rom de siste 3 årene med uglemotiv!Og hun har bare bestemt seg for at babyen skal inn på babyrommet i løpet av det første året, uten å tenke over at det kommer helt an på hva slags baby hun får.Anonymous poster hash: e825b...057 Noe MÅ man jo ta utgangspunkt i. Jeg velger å tro at de fleste kommende førstegangsforeldre tar stilling til 300 ulike spørsmål og scenarioer daglig i ventetiden (med forbehold om overdrevent tall for effekten sin skyld), og da er dette et ganske normalt spørsmål en stiller seg selv. Forøvrig er jeg spent på tiden fremover, og også på effekten det vil ha på de unge. Ugletema er jo koselig, men det er blitt sett før ja. Men jeg er overrasket over at hun ikke går for det kjente eggeskalhvit-gammelrosa-brokade-shabby-stilen hun kjører ellers. Positivt overrasket På navn tipper jeg noe urnorsk, men likevel søtt, kristent eller oppkalling etter slekt. Kjør på FF, dette blir underholdning! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 28. juni 2013 #100 Del Skrevet 28. juni 2013 Flere enn meg som la merke til den utrolige digre kofferten for 1 natt på spa....? Haha 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg