Gå til innhold

Endelig er hun gravid!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg unner virkelig hun og LK at de har det så bra, og at de venter et lite mirakel :) Men synes det er litt ironisk at graviditeten foreløpig bare er en drøm, og at hun bare har lagt på seg i puppene. Det må jo være alle kvinners drøm! :)

Anonymous poster hash: be0a7...a55

Hadde du trodd noe annet enn at hun kommer til å ha den mest perfekte graviditet? Selvsagt uten strekkmerker, halsbrann, hovne føtter, vond rygg, osv osv og kun legge på seg på brystene - og til nød en bittebittebittebittebitte liten mage?

Dama er jo bare hysterisk morsom - og jeg kan ikke annet enn å le av henne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor så sint?? Er vel lov til å si fra når en syns joggingen er litt mye. Og at homofile ikke er medfødt.....seriøst?? Det kommer av miljøet sa hun, og flere reagerte, men hun har nok ikke sluppet gjennom de kommentarene. Er bare de fine som kommer gjennom der, heiagjengen og forguder klubben. Det er jo en avhengighet, avhengig av oppmerksomhet. Det sa Helene Rask også, at hun ble avhengig av oppmerksomhet og måtte på avvenning.

Anonymous poster hash: be4f6...ecf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Hvorfor så sint?? Er vel lov til å si fra når en syns joggingen er litt mye. Og at homofile ikke er medfødt.....seriøst?? Det kommer av miljøet sa hun, og flere reagerte, men hun har nok ikke sluppet gjennom de kommentarene. Er bare de fine som kommer gjennom der, heiagjengen og forguder klubben. Det er jo en avhengighet, avhengig av oppmerksomhet. Det sa Helene Rask også, at hun ble avhengig av oppmerksomhet og måtte på avvenning.

Var det jeg som var sint?

At hun jogger "mye" etter din standard er vel ikke noe du har noe med.

Når det gjelder homofili-uttalelsene hennes er jeg enig med at de er på steinalder-nivå.

At hun er avhengig av oppmerksomhet? Kan meget vel være, men jeg kjenner henne ikke , så jeg vil ikke uttale meg om det.

Det er noe med det at man får "ta folk" det det er berettiget. Å slenge med kjeften fordi DU synes hun jogger for mye er vel spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja synes hun kan ta det litt mer med ro i svangerskapet. Hvem vet om små fostre blir påvirket av morens høye aktivitetsnivå? Greit den ligger beskyttet, men jogge 15 km er da litt drøyt hver dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde du trodd noe annet enn at hun kommer til å ha den mest perfekte graviditet? Selvsagt uten strekkmerker, halsbrann, hovne føtter, vond rygg, osv osv og kun legge på seg på brystene - og til nød en bittebittebittebittebitte liten mage?

Dama er jo bare hysterisk morsom - og jeg kan ikke annet enn å le av henne.

Har dere sett "What to expect when you´re ecpecting?" Ser for meg at FFs graviditet blir som den til hun unge jenta som er stylet 24/7 , trener og går i skyhøye heler fram til fødselen :fnise: Mener virkelig ikke å være spydig med det her, synes FF er heldig hvis hun er frisk og rask hele veien :)

Anonymous poster hash: be0a7...a55

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trodde ikke det var bra å løpe når man var gravid jeg......

det er bare bra å trene som gravid

Anonymous poster hash: c1bf8...937

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mosjonere, ikke hardtrene.

Har lest aerobic og harde støt ikke skal gjennomføres når en er gravid. Svømming og sykling var best.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva tenker dere om at hun i kommentarfeltet skriver at hun ikke tror man kan bli født homofil, og at det kun har med miljø å gjøre?

Anonymous poster hash: e825b...057

Dette er damen som mener at evolusjonsteorien ikke har noe hold, så ingen ting overrasker meg.

Hvorfor hun sier det og ikke er åpen for å diskutere det, er en annen sak..

Anonymous poster hash: 09ff7...69a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Kan dere ikke respektere at folk har ulike meninger enn dere selv (og ulike religioner) ?

Anonymous poster hash: d9f6b...78f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Kan dere ikke respektere at folk har ulike meninger enn dere selv (og ulike religioner) ?

Selvsagt skal hun få tro og mene hva hun vil, men når hun slenger ut påstander som oppfordrer til diskusjon er det ekstra provoserende at hun ikke ønsker å diskutere.

For meg virker det som om hun noen ganger gaper alt for høyt. Det er lov å ikke kunne alt alltid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Homofili er ikke medfødt?? Tror hun virkelig det??? Kjenner absolutt ingen homofile hun da! Ja, hun vet og lage rabalder og klikk på sida si. Rart ikke VG eller Dagbladet snappet opp den kommentaren og kjørte det på førstesiden: FOTBALLFRUEN MENER HOMOFILI IKKE ER MEDFØDT, DET ER MILJØET.....

OMG!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili er ikke medfødt?? Tror hun virkelig det??? Kjenner absolutt ingen homofile hun da! Ja, hun vet og lage rabalder og klikk på sida si. Rart ikke VG eller Dagbladet snappet opp den kommentaren og kjørte det på førstesiden: FOTBALLFRUEN MENER HOMOFILI IKKE ER MEDFØDT, DET ER MILJØET.....

OMG!

Kanskje de har kommet frem til at hun er kategorien beskyttes mot seg selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Selvsagt skal hun få tro og mene hva hun vil, men når hun slenger ut påstander som oppfordrer til diskusjon er det ekstra provoserende at hun ikke ønsker å diskutere.

For meg virker det som om hun noen ganger gaper alt for høyt. Det er lov å ikke kunne alt alltid.

"slenger ut påstander"? Hun skrev vel "min mening", gjorde hun ikke? Hun svarte jo bare på en utrolig dum kommentar hun fikk, og da må hun vel få lov til å si sin ærlige mening. Tror nok ikke det var oppfordring til diskusjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"slenger ut påstander"? Hun skrev vel "min mening", gjorde hun ikke? Hun svarte jo bare på en utrolig dum kommentar hun fikk, og da må hun vel få lov til å si sin ærlige mening. Tror nok ikke det var oppfordring til diskusjon.

Ok, så hver gang noen sier "min mening", så kan man ikke stille spørsmål til det?

Min mening er at man kan stille spørsmål om andres mening. Mine, dine, FFs og alle andres. At man driver en av Norges største blogger beskytter deg ikke mot dette.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var bra å løpe når man var gravid jeg......

Hvis mor er en løper, er det absolutt ingen ting i veien for å fortsette. Det beste er å fortsette som før. Altså, ikke slutt å tren hvis du er vant til det, ikke begynn hvis du ikke er det. Men trening har vist seg å hjelpe både under graviditet, under fødsel og etter. Kroppen er i bedre form, kommer seg fortere etterpå og fødselen er i veldig mange tilfeller enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Og nå skriver hun at man ikke bør bruke mammabukse for å skjule magen og at man skal gå med kjoler. Trodde hun at vi går med mammabukser for å skjule magen? Denne dama er ikke særlig glup.

Anonymous poster hash: e825b...057

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å herregud, nå fikk jeg bekreftelsen, dama er stokk dum.

Anonymous poster hash: b43ca...784

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte mammabukse for å få plass til magen, men husk dere. Fruen får ikke mage vet dere, hun skal være like tynn i hele 9 mnd hun. Babyen skal være miniatyr hele svangerskapet :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om det blir gutt eller jente. Kan bare se for meg hvor mye ei eventuell jente vil bli dollet opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...