AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Gratulerer til det perfekte paret ute på Siljan. Måtte magen bli like smal som den er nå, også fremover Anonymous poster hash: be4f6...ecf
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Man ser jo en liiiiiiten kul da.. http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/06/DSC01970.jpgAnonymous poster hash: ea83c...e71 1
MarianneE Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Herregud, hvem tar bilder av segselv som løper? Minifotballfrue... jaja, lurer på hva denne babyen her får av mat når den kommer. Så vidt jeg vet er FF på LCHF og hun vil vel ikke ha et barn som ikke følger dette? 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Har hun noen gang satt en maksimalgrense på 4kg? - Nei. Det eneste hun har gjort er vel å si til en i kommentarfeltet som gikk opp x antall kilo i løpet av graviditeten (husker ikke hvor mange kilo det var) at hun var flink og at hun håper hun kunne være like flink selv. Det er jo ikke det samme som noen av dere prøver å fremstille det, at å gå opp mer enn 4kg er uakseptabelt? Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å vri og vende slik på alt? Når jeg blir gravid, ønsker ikke jeg heller å legge på meg noe "unødvendig" ved å være lat og spise så mye usunn mat jeg vil bare fordi jeg er "gravid". Jeg blir å holde meg sunn og i aktivitet. Det tror jeg de fleste andre ønsker også. Anonymous poster hash: d9f6b...78f Endret 20. juni 2013 av Niennas 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Man ser jo en liiiiiiten kul da.. http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/06/DSC01970.jpgAnonymous poster hash: ea83c...e71 Hvor er den magen?? Anonymous poster hash: be4f6...ecf 3
Gjest Solsmil Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Herregud, hvem tar bilder av segselv som løper? Minifotballfrue... jaja, lurer på hva denne babyen her får av mat når den kommer. Så vidt jeg vet er FF på LCHF og hun vil vel ikke ha et barn som ikke følger dette? ifølge henne selv går de på moderat lavkarbo med opptil 100 g karbohydrater om dagen. det er jo ikke akkurat ketose, og jeg tror ikke ungen heller har vondt av litt mer fett og litt mindre sukker. jeg spiser ikke lavkarbo selv, men innser likevel at lavkarbo er mer enn fløte og baconfett.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Lignet ikke på seg selv her? Er det dette som er retusjert eller er alle de hun selv legger ut retusjert?http://touch.vg.no/gallery.php?id=10432Anonymous poster hash: e825b...057 1
Niennas Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. En liten oppfordring fra meg: Påstander som rammer FF negativt kan gjerne bli dokumentert med blogginnlegg eller artikkel. Hvis ikke vil det bli slettet som spekulasjoner. Eksempelvis så slettet jeg innlegg som "Hun er gravid, vi har felles venner", da FF selv ikke hadde kommet ut med dette på nettet. Innlegg som "Jeg lurer på om hun er gravid, hun skrev jo at hun hadde så dilla på epler" er helt greit. Er noe uklart, send meg gjerne en PM eller lag en tråd på Ris og Ros. Niennas, mod. 1
skyflakes Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Herregud, hvem tar bilder av segselv som løper? Minifotballfrue... jaja, lurer på hva denne babyen her får av mat når den kommer. Så vidt jeg vet er FF på LCHF og hun vil vel ikke ha et barn som ikke følger dette? Minuttet etter den er kommet ut får den nok bacon og fløte i litersvis, i ekte lavkarbostil. Ikke snakk om at hun kommer til å gi barnet sitt morsmelk slik som de fleste babyer får. Berg-Eriksen kommer nok heller ikke til å se ann kostholdet barnet skal ha, eller ta i betraktning hva barnet selv liker når det blir gammelt nok til å spise vanlig mat
Nerine_ Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Det heter i Siljan, ikke på. Og hvorfor er dere så negative? Negative holdninger ovenfor andre har vel kanskje noe med sjalusi...? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Men lavkarboere spiser ikke potet og slikt. Hva skal hun gi babyen da? Brokkoli og rømme? Jeg undrer meg på hva små babyer på 6-7 mnd kan spise av lavkarbo. Poteten er da sunn den. Anonymous poster hash: be4f6...ecf
Nerine_ Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Men lavkarboere spiser ikke potet og slikt. Hva skal hun gi babyen da? Brokkoli og rømme? Jeg undrer meg på hva små babyer på 6-7 mnd kan spise av lavkarbo. Poteten er da sunn den. Anonymous poster hash: be4f6...ecf Har hun sagt at babyen skal gå på lavkarbo?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 Ja, hu sa: ja vi har snakket om det, og går mest sannsynlig for det. !!! Anonymous poster hash: be4f6...ecf 1
Gjest oreokaka Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 Er det ikke en annen tråd om det samme temaet......? 1
langbein86 Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Er det ikke en annen tråd om det samme temaet......? Temaet fotballfrue mener du? Har vel vært 6-7 stykker til nå. De blir alle stengt en etter en..
Gjest oreokaka Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Temaet fotballfrue mener du? Har vel vært 6-7 stykker til nå. De blir alle stengt en etter en.. Ja, men trodde det var en tråd om det at hun var blitt gravid også nå. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 Nå er paret alltidperfekt på festen til ELLE magasinet. Hun sier livet går som før og babyen føles som en vannballong, at hun kan se magen når hun ligger. Okei, kan godt være hun er mindre på vei enn hun innrømmer, slik at alle skal tro at magen er pannekakeflat helt til uke 30...??? Anonymous poster hash: be4f6...ecf
SKE87 Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Lignet ikke på seg selv her? Er det dette som er retusjert eller er alle de hun selv legger ut retusjert?http://touch.vg.no/gallery.php?id=10432Anonymous poster hash: e825b...057 Hva i alle dager har LK på seg? Rareste jeg har sett på lenge.....
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Klarer hun retusjere VG sine bilder da?? Anonymous poster hash: be4f6...ecf
Anbefalte innlegg