Pinnedyr Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Denne appen forteller meg at hvis jeg gjør som i dag hver dag så vil jeg gå ned 5-6 kilo på 5 uker. Jeg hr klart å gått ned noen kilo med denne appen. I går klarte jeg ikke holde meg og kjøpte ca 18 kroner i smågodt på spar og trødde det i meg. Kan jeg ha gått opp i vekt av det lille snopet, siden jeg i dag på vekta såg at jeg hadde gått opp 3 kilo siden i går? Eller er det noe annet som gjør at jeg har gått opp i vekt? De rundt meg sier imidlertid til meg: "så tynn du har blitt, bra jobba". Endret 20. juni 2013 av Pinnedyr
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Du har gått opp 3 kg i vannvekt! Anonymous poster hash: 554b2...7a1
Perelandra Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Sukker og salt binder vann i kroppen. Det kan derfor se ut som du har lagt på deg selv om det er væske og ikke fett. Det finnes egne vekter som måler fett, vann og muskelmasse i kroppen.
Ellevill Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Helt forenkelt: En kilo vekttap tilsvarer omtrent 8000 kalorier. I 100 g. sjokolade er det omtrent 500 kalorier. Det var sikkert omtrent 500 kalorier i det godteriet du spiste også. Hvis du skulle klart å spise på deg 3 kilo, måtte du ha fått i deg et kalorioverskudd som tilsvarte omtrent 24.000 kalorier. Og det har du nok ikke klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå