Gå til innhold

Han kysset meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde hatt en nydelig kveld. Pratet, pratet enda mer, smilt, ledd, sett hverandre inn i øynene. Timene fløy sakte, jeg var helt sjokkert over at klokken ikke var mer enn den var. Føltes som vi hadde kjent hverandre i en evighet.

Klokken begynte å nærme seg leggetid. Det var jo tross alt en ukedag, og en ny arbeidsdag stod for tur. Vi gikk arm i arm tilbake til Nationaltheatret. Vi skulle til hver vår side av byen. Vi klemte, lenge, så kysset han meg. Lenge! En gang til, men nå var vi som kysset. Midt foran hele folkehavet.

Jeg gikk til min retning og han sin. Jeg bare smilte hele veien hjem. Så fikk jeg melding. Vi skal møtes igjen!

Too be continued!

Anonymous poster hash: dea7c...e68
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Pingvine
Skrevet

Så herlig, savner den følelsen :)

AnonymBruker
Skrevet

Som tatt ut av en film ;) Men slike øyeblikk er herlige! Nyt det og kos deg! :)

Anonymous poster hash: bbec5...8d1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gleder seg til vi møtes igjen! Og skrev det. Jeg gleder meg til vi møtes igjen. Og skrev det tilbake!

• Liker 1
Skrevet

Ååå! Så fantastisk! Heldige du! Nyt det masse!! :) ..og lykke til med fortsettelsen! Håper den blir like bra og bedre! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette kan bli en av de koselige trådene på KG?

----

Helgen gikk. Jeg var busy utenbys, han var busy innenbys. Jeg kom tilbake til hovedstaden søndag tidlig ettermiddag. Vi hadde sendt meldinger hele helgen, og i et lite impuls spurte jeg om han hadde lyst til å bli med hjem til meg på kvelden siden jeg var sliten og egentlig bare kunne tenke meg å daffe i sofaen. Egentlig var det jo kanskje litt tidlig, siden vi bare hadde møttes en gang før? Men noe i magen min sa at spør. Jeg tenkte jo egentlig at det sikkert ble litt kort varsel. Men responsen var: "Såklart! Jeg vil jo møte deg!"

Han møtte meg i byen. Vi klemte lenge før vi tok tbanen hjem til meg. Vi bestemte oss for at vi lever jo bare en gang, go with the flow og at regler om at "ikke før tredje date", "tre dager etter første date" bullshit bare er bullshit. Vi kysset masse, pratet masse og lo masse. Han sov over. Vi lå tett i tett hele natta. Det var helt fantastisk.

----

To be continued :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...