Gå til innhold

Hjelp! Gasstank til gassgrill, skal grille i helgen, ny på gassgrill.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. :)

Jeg skal grille nå i helgen, og har kjøpt en gassgrill. Men jeg har aldri hatt gassgrill før, så må ha både gasstank/flaske, og gass.

Hvor er det billigst å kjøpe? Må som sagt ha både tanken og gassen (den følger vel gjerne med om man kjøper tank/flaske).

Bor i telemark, så gjerne i Grenlandsområdet for eksempel.

:)

Anonymous poster hash: ec21a...8b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Billigste jeg har funnet til nå er forresten 1000 kr for 10 kg. Er det normalpris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigste jeg har funnet til nå er forresten 1000 kr for 10 kg. Er det normalpris?

Det er ikke noen upris, så den tanken kan du trygt spandere på deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke noen upris, så den tanken kan du trygt spandere på deg.

Tusen takk for svar. :)

Er det forresten universalflasker, eller er det noe man må ta hensyn til når man kjøper de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå fant jeg en 10 kg flaske til 600 kr, så da går jeg nok for den, regner med en ikke finner det noe billigere enn det. Men da sparte jeg i alle fall 400 kr da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at første gang betaler du for flaske og gass, neste gang du bytter den inn betaler du kun for gassen. Så første innkjøp blir dyrere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Husk at første gang betaler du for flaske og gass, neste gang du bytter den inn betaler du kun for gassen. Så første innkjøp blir dyrere.

Takk for svar. :) Ja, skjønte at man heldigvis kan refille flasken, ellers ville det blitt veldig dyrt i lengden. ;) Men man må ikke levere inn flasken for refill der man kjøpte den? For fant som sagt en plass nå hvor de solgte 10 kg flaske for 600 med gass, men vet ikke om de har fyllestasjon der. Men regner ikke med det er noe problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :) Ja, skjønte at man heldigvis kan refille flasken, ellers ville det blitt veldig dyrt i lengden. ;) Men man må ikke levere inn flasken for refill der man kjøpte den? For fant som sagt en plass nå hvor de solgte 10 kg flaske for 600 med gass, men vet ikke om de har fyllestasjon der. Men regner ikke med det er noe problem. :)

Nei, vi har ikke gjort det. Leverer inn den tomme på nærmeste bensinstasjon og får igjen en ny en som er full :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...