Gå til innhold

Traff en fyr på nett...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr sukker ca. 2 uker siden. Vi fant tonen fort og snakket masse. Han fortalte at han hadde vært singel i 2 år og lette etter en kjæreste. Han hadde hverken profilbilde, eller bilder i albumet, men var ikke sen med å sende masse bilder på Mail. Han spurte masse om hva jeg driver med osv, og virket veldig interessert.

Han bor ca 30 min time unna, og vi planla å møtes på et spiserii neste uke for å bli bedre kjent. Han har ikke snakket om sex i det hele tatt.

Han har sagt at han ikke er på FB. Jeg har stusset litt over det, fordi "alle" er jo det, men ikke tenkt så mye over det. I Mailene med bilde har jeg fått opp et navn. Jeg søkte etter navnet på FB, men fikk ingen resultat som jeg trodde..

Igår kveld etter han hadde lagt seg, googlet jeg navnet hans. Mest fordi jeg kjedet meg. Etter å ha bladd noen sider bortover, ramler jeg over en side på FB som han har kommentert på. Utifra denne siden kommer jrg inn på hans FB profil. Han har visst bare skjult seg fra søkemotoren på FB...

Jeg ble jo veldig nysgjerrig på hva som var så hemmelig med denne siden. Veldig mye var skjult, men jrg kom inn på er av profilbildene hans. Der hadde en jente skrevet "du er verdens beste kjæreste!" Osv ganske nylig ...

Jeg gikk inn på hennes profil, og den bognet over av nusselige kjærestebilder av de to.

Jeg føler meg lurt... Og det er hun også. Så frem til å møte denne karen. Han vet ikke at jeg vet det, for jeg fant ut dette i gårkveld. Jeg skal selvfølgelig kutte han ut, men lurer på om jeg skal informere dama? Hadde satt pris på å vite det, hvis en kjæreste hadde holdt på slik .. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 4eaeb...dba

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt veldig pris på å vite det!

Anonymous poster hash: 4a837...d55

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe. Jeg har gjort det en gang for mange år siden, og det ble bare styr og hun trudde ikke på meg uansett. Menn og kvinner som er slik juger så det renner av dem, og mest sannsynlig er det derfor det er fullt av kjærestebilder av dem osv.. for å overbevise verden om at de har det perfekt. Mest sannsynlig vet også begge parter i forholdet at de ikke har det.

Det eneste jeg ville gjort var å rapportere han til nettdatingsiden du møtte han på. Det er ikke greit at folk får opperere slik de gjør. Det finnes egne utroskapsider de kan benytte seg av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt det til henne, du har jo mailene som bevis. Trur hun ikke på deg så har du iallefall sagt i fra, og så hun kan angre når hun senere oppdager hvor stor drittsekk han er.

En eks av meg hevdet at han ikke var på facebook, jeg fant han ikke i søk. Etter det ble slutt sendte han meg plutselig en mld på facebook, jeg kikket på hans profil og den var gammer. Ergo han hadde vært der hele tiden mens vi var sammen. Før jeg oppdaget dette så hadde han innrømmet utroskap, så tipper at det var via facebook.

Man skal ikke alltid stole på at noen sier at de ikke er på facebook! Selv om det selvsagt finnes de der ute som ikke er på facebook.

Anonymous poster hash: 3f93a...e66
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri verden sagt noe. Har hørt så mange historier om de som får for seg at dama fortjener å vite osv.. Som har endt opp med bøttevis med styr. Du er pr nå så lite involvert at jeg hadde gitt kort beskjed om å holde seg unna. Og ansett saken som avsluttet. Du kan gjerne true med at du vil fortelle hvis han ikke holder seg unna, så du vet det skjer.

Ved å fortelle dama vil du involvere deg i dramaet, reaksjonen fra kjæresten hans kan også fort være en annen enn du tror den vil være. Han vil da heller ikke ha noen grunn til å slutte å kontakte deg. Garantert vil han fyre en del meldinger som gir deg dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 6c661...062
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Styr unna både han og dama. Ikke noe vits å sladre. Bare avlys daten og glem hele saken.

Anonymous poster hash: 0cc06...110
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra til dama hans og rapporter han på sukker.

Anonymous poster hash: 9ef04...b06
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forget about it.

Anonymous poster hash: c4c5e...857
  • Liker 1
Skrevet

Enten så er han utro, eller så har han sendt deg ett fake bilde.

Skrevet

Du kjenner hverken han heller dama, dette er ikke din sak. Glem det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg hadde hatt litt lyst til å "skremme" ham litt. Ymte utpå om hva du har funnet ut, still tilsynelatende "uskyldige" spørsmål der han aner at du vet noe om hvem han egentlig er, etc.

Bare for å holde litt faen med drittsekken...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe.. Kan jo aldri vite hva slags fyr han egentlig er. Han er jo åpenbart ikke helt ærlig og til å stole på i alle fall.

For alt du vet, kan det hende han har aggresjonsproblemer, sliter psykisk osv.. Kanskje han blir fly forbannet og vil hevne seg på deg hvis du saboterer for han.

Anonymous poster hash: 9f405...e6e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hold deg vekk! jeg har skrevet det før og jeg må vist skrive det igjen. jeg har gjort akkurat det. å fått mer styr en nødvendig. fikk bøtter og spann av kjeft fra både han og henne. bedre å la de være.

Anonymous poster hash: 1770b...63d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send henne en anonym melding og informer henne om sukkerprofilen, så kan hun jo evt. sjekke det ut selv...

Anonymous poster hash: 741ca...2ab
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortell henne, og rapporter til sukker. Ikke gjør det lett for han.

Anonymous poster hash: dfa47...cc9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du har lyst å slippe trøbbel, så sier du ingenting. Du kan aldri vite hva denne personen eller dama kan finne på å gjøre mot deg som hevn.

Anonymous poster hash: a8f05...cf3
Skrevet

Det er flott at du fant det ut, så det ikke får gått lenger ;-)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...