Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nydame
Skrevet

Jeg sitter her og vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre.

Jeg har akkurat kommet inn i et nytt forhold med verdens beste mann.

Vi har begge to nylig lagt bak oss hvert vårt forhold jeg er helt ferdig med mitt og min eks vet at jeg har funnet en ny og akseptert dette.

Min ny samboer har enda ikke fortalt det til sin eks dame fordi bruddet er så fersk mellom dem og han vil ikke såre henne er unnskyldningen da. Noe jeg fint kan forstå.

Hver gang hun drikker så tar hun kontakt med han og han er veldig nøytral og holde en nøytral tone med henne.

Jeg skal ærlig si at det irritere meg litt at han ikke en gang sier til henne at han går å titter på noen andre.

Irritasjon min har vokst på kort tid og jeg sitter og har mest lyst til og fortelle eksen hans at jeg har blitt sammen med han og at hun kan glemme kampen om å få han tilbake, men jeg gjør det ikke.

Han har lovet meg å fortelle henne dette til høsten, noe jeg føler er litt lenge til da jeg vet at jeg muligens må omgås henne litt i sommer noe jeg ser på som tøft siden jeg vet hun vil henge etter han. Han sier jo at det ikke er noe mellom dem og det ser jeg på måten han behandler henne på også.

Jeg vil jo bare vise hele verden at vi er sammen.

Hjelp hva gjør jeg skal jeg ta tingen mine og løpe nå før jeg blir såret eller skal jeg bli og marker godt at han er min?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis bruddet er så ferskt at han ikke kan fortelle sin eks om dere, da skjønner jeg ikke hvorfor dere har flyttet sammen.

Og at han ikke forteller henne at han har funnet en annen, synes jeg vitner om at han holder døren åpen for en gjenforening hvis det ikke fungerer mellom dere.

Anonymous poster hash: b1e97...48f
  • Liker 11
Gjest Gjest
Skrevet

Han er ikke ferdig med henne. Han holder døra på gløtt.. Det der hadde jeg ikke godtatt.

AnonymBruker
Skrevet

Esken vil ikke forstå hva han sier uansett. Det er kun en pappkartong.

Anonymous poster hash: 79598...740

• Liker 17
Skrevet

Du har nettopp blitt sammen med en ny mann som nettopp har kommet ut av et forhold, men dere har allikevel flyttet sammen? Flyttet hun rett ut og du rett inn til han da eller? Eller han rett ut fra henne og rett inn til deg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det en papp-eske, en plast eske, en tre-eske eller en annen type eske? Fint med litt mer informasjon før man kan si noe her

Anonymous poster hash: a45bd...99e
  • Liker 9
Skrevet

Er det en papp-eske, en plast eske, en tre-eske eller en annen type eske? Fint med litt mer informasjon før man kan si noe her

Anonymous poster hash: a45bd...99e

:ler:

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Dette er noe jeg aldri har skjønt! Folk som ikke forstår at det tar TID å komme over noen! Han høres ikke ferdig ut med henne!

Ts, du kan ikke TVINGE deg inn i livet hans. Du burde ikke bo med han, du burde holde AVSTAND ei stund! Å hoppe fra et forhold til et annet, er ubeskrivelig DUMT! Hva tenker du med??? Det er ALDRI lurt å RUSHE inn i et forhold!!!

Gjest anonym
Skrevet

Du er ferdig med din eks, det er ikke han!

Å flytte sammen så raskt, er å be om trøbbel...at man kan være så DUM!!!

Skrevet

Du er rebound, du, stakkar...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke enig med de andre her, det kan veldig godt være at han er ferdig. Men du er nødt til å stå på ditt og si at siden du må omgås med henne er han nødt til å fortelle det. Det er bedre enn at hun hører det fra noen andre.

Jeg gikk fort fra mitt forrige forhold inn i mitt nåværende, og det var vanskelig å fortelle det til eksen, men jeg skjønte at jeg måtte. Vi har nå vært sammen i fire år, så det å si at man ikke kan gå fra forhold til forhold er feil.

Anonymous poster hash: fff32...3b4
Gjest anonym
Skrevet

Jeg er ikke enig med de andre her, det kan veldig godt være at han er ferdig. Men du er nødt til å stå på ditt og si at siden du må omgås med henne er han nødt til å fortelle det. Det er bedre enn at hun hører det fra noen andre.

Jeg gikk fort fra mitt forrige forhold inn i mitt nåværende, og det var vanskelig å fortelle det til eksen, men jeg skjønte at jeg måtte. Vi har nå vært sammen i fire år, så det å si at man ikke kan gå fra forhold til forhold er feil.

Det er uansett ikke smart å flytte så kjapt inn med en ny!!! Det sier seg selv at man da ikke har fått bearbeidet ting fra sitt forrige forhold. Som jeg skrev tidligere : hun er ferdig med sin eks, han er tydeligvis IKKE det.Selv om du AnonymeBruker var ferdig med din eks, tyder det som sagt på at typen til ts ikke er det! Det er en stor forskjell! Å flytte inn samtidig som hun skal omgås med henne, sier deg selv at dette ikke er klokt.

Når man har truffet en ny, skal den første tiden være spesiell, ja fin, det er jo da man skal være forelska. Når mannen tydeligvis ikke er helt "der" følelsesmessig, hadde jeg trukket meg laaangt unna hvis jeg var ts! Han er tydeligvis en av de mennene som ikke klarer å være alene, men må ha noen der så snart forholdet skranter...

Gjest Ironically me
Skrevet

Ikke si ifra, herregud...(Tommelfinger regel: Det skal ha gått så lang tid siden forrige forhold, at han kaller deg med riktig navn i senga! :laugh: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er uansett ikke smart å flytte så kjapt inn med en ny!!! Det sier seg selv at man da ikke har fått bearbeidet ting fra sitt forrige forhold. Som jeg skrev tidligere : hun er ferdig med sin eks, han er tydeligvis IKKE det.Selv om du AnonymeBruker var ferdig med din eks, tyder det som sagt på at typen til ts ikke er det! Det er en stor forskjell! Å flytte inn samtidig som hun skal omgås med henne, sier deg selv at dette ikke er klokt.

Når man har truffet en ny, skal den første tiden være spesiell, ja fin, det er jo da man skal være forelska. Når mannen tydeligvis ikke er helt "der" følelsesmessig, hadde jeg trukket meg laaangt unna hvis jeg var ts! Han er tydeligvis en av de mennene som ikke klarer å være alene, men må ha noen der så snart forholdet skranter...

Vi vet ikke grunnen til at de bor sammen og heller ikke om mannen er ferdig med eksen. Men mannen er nødt til å si ifra til eksen, det er det ingen tvil om.

Det å komme med moralprekner om hvor lenge man skal vente før man går inn i noe nytt er bare tåpelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Samboer allerede?? Og esken er med på lasset....

Gjest Nexus
Skrevet

Når han har tatt det skrittet og gjort det slutt med henne (antar det var han som gjorde det slutt?), så burde han også kunne ta det skrittet å stå for det å være i et nytt forhold. Kanskje det er det som skal til for at hun skal kunne holde seg litt unna. Samtidig, hvis det kun er "esken" som tar kontakt og ikke han, så er det nok hun som ikke har klart å akseptere situasjonen, ikke han. Det kan vel ta litt tid. Ville ikke latt det ødelegge forholdet mellom dere.

Prøv å holde ut i en overgangsperiode, men sett foten ned om det ikke endrer seg i løpet av sommeren.

AnonymBruker
Skrevet

Har de barn sammen? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hvorfor dette er vanskelig for han. Det er da ikke hans ansvar å passe på følelsene til en eks når forholdet er over. Hvis han ikke vil si det til henne så har han sikkert følelser for henne ennå, noe galt er det iallefall. Jeg hadde ikke klart å stole på en fyr som skal holde det hemmelig at vi er samboere.

Anonymous poster hash: 7c3ee...70b
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Nettopp derfor er det ikke så lurt å gå fra eske til eske. Man må pakke sammen den ene esken først, så man får plass til den andre. Hvis ikke blir det bare krøll. Noen menn trenger hjelp til å huske det.

Anonymous poster hash: ed5d2...c20
  • Liker 1
Skrevet

Med mindre de har barn sammen, hvorfor i all verden må han fortelle eksen om ny dame? Jeg pleier ikke informere mine ekser når jeg treffer noen ny, jeg bare lar være å ha kontakt med dem.

Anonymous poster hash: c57fc...afe
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...