Gå til innhold

Overraskelse til mannen - trenger litt tips.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å få til at noen "kjendiser" som mannen liker veldig godt skal lese opp en videohilsen som han skal få i bryllupet. I utgangspunktet tenkte jeg at de skulle lese inn talen min, men fikk beskjed om at det må være veldig kort. Er det noen som har noen tips til hva jeg skal skrive? Helt blank her... Har så lyst til å få det til også, siden jeg vet mannen hadde blitt utrolig glad, men vanskelig når jeg er helt tom for ideer.

Anonymous poster hash: 3f897...7f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke hva du vil si til mannen din?

Anonymous poster hash: 4e874...d17
  • Liker 1
Skrevet

Blir litt rart å spørre om på et forum syns jeg. Hvis ikke du vet ville jeg bare droppet hele greia egentlig..

Gjest Adriane
Skrevet

Istedenfor at disse "kjendisene" leser noe fra deg, så er det vel bedre at de sier en personlig hilsen fra dem selv til ham/dere på bryllupsdagen? Altså, ikke noe du har skrevet, men noe de selv sier, ganske enkelt for å gratulere? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

neimen i all verden? Droppe det? jeg synes da dette var en topp ide! Tror ærlig talt ikke at det spiller så stort rolle hva de sier - det er liksom opplevelsen av det hele!

Et tips er bare at disse menneskene ønsker din mann (med navn) gratulerer så masse med dagen, og kanskje en kort setning utover dette. Ideen er god - det trenger ikke være et heidundranes haiku i tillegg! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at mannen hadde elsket det, om enn bare en kort gratulasjon :) Jeg skal jo holde tale også da, så blir jo ikke kun det her ;) Har så lyst til å overraske og glede mannen min med noe han aldri hadde trodd bare! Vet det hadde gjort dagen hans enda litt mer fullkommen :-)

Anonymous poster hash: 3f897...7f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...