Gjest Trådstarter Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Hei. Jeg er en mann som er snart 35 og som jobber veldig mye. Jeg er aldri på byen. Jeg anser meg selv som attraktiv. Jeg har overflod av penger, jeg trener mye og lever et sunt og aktivt liv med masse naturopplevelser. Problemet mitt er at jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete for å finne en kvinne som jeg kan ha det litt gøy med. Jeg skal være så ærlig og si at jeg vet at jeg er veldig god til oralsex og de kvinner som jeg har hatt elsker mine varme hender, jeg er veldig god til å gi av meg selv. Det jeg ønsker av dere kvinner er tips til hvordan jeg kan finne meg en fast elskerinne. Jeg vil bare ha en jente som er glad i sex og ikke noe mer. Ei jente som jeg kan skjemme bort med flotte sexy kjoler og kan spandere turer verden rundt hvor som helst hvis vi finner en god kjemi og vi begge er komfortable med det. Jeg ønsker ikke en eskortepike eller en prositutert eller hva nå enn det er for noe. Det må være kjemi. Problemet er hvor jeg skal ta tak for å finne ei jente som vil slikt uten at det føles for sært og teit. Ok, det hadde vært nice om hun var munter og glad og vi hadde litt felles ting og snakke om også. Håper på noen positive og ikke alt for fordømmende svar. På forhånd takk jenter :-)
Tidus Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 sukker.no match.no Dra på byen. Trenger ikke å drikke, om det er det du ikke liker. Men snakk med jenter. Bli kjent med dem uten å tenke på det du har i bakhodet. Etter hvert, så finner du garantert ei som ønsker seg det du beskriver.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Er det ingen du kjenner som du kan komme med et forslag til?
Gjest Snyltefluen Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Tidus har noen gode råd, jeg traff selv den tidligere elskeren min da begge var på byen så godt som edru. Flere jenter enn du kanskje tror er mer enn fornøyde med fantastisk sex og god kjemi, uten noe mer.
Majott Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Lag deg en profil på et sexnettsted, så finner du sikkert snart noen.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Høres perfekt ut! Mange jenter drømmer om et slikt forhold, sukker.no, match.no, etc?
Gjest KateW Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor ønsker du ikke kjæreste? Bare vær obs på at du spesiserer hva du faktisk er ute etter, slik at du ikke ender med såra hjerter og denslags bak deg og på veien.... 1
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Cupido.no, fetlife til en viss grad, møteplassen, pof.com, okcupid.com, AFF, og sikkert 100 vis av andre steder.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #10 Skrevet 20. juni 2013 Hvorfor ønsker du ikke kjæreste? Bare vær obs på at du spesiserer hva du faktisk er ute etter, slik at du ikke ender med såra hjerter og denslags bak deg og på veien.... Enig. Mange idag tør tydeligvis ikke å knytte seg til noen. Dere som sier at mange jenter ønsker noe slikt...dere har vel ons stadig, sex handler bare om egen nytelse... Ok, jeg kunne aldri bare hatt sex med en fyr. Det må være følelser til han for at jeg skal ha sex. Synes sånne forhold er triste! Ikke rart folk og samfunn holder på å gå i oppløsning av utroskap etc! Mange idag er ego og billige!!! Du får ha lykke til ts, med å finne din hjerteløse sexmate i et ellers kaldt samfunn!
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juni 2013 #11 Skrevet 20. juni 2013 Hei. Jeg er en mann som er snart 35 og som jobber veldig mye. Jeg er aldri på byen. Jeg anser meg selv som attraktiv. Jeg har overflod av penger, jeg trener mye og lever et sunt og aktivt liv med masse naturopplevelser. Problemet mitt er at jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete for å finne en kvinne som jeg kan ha det litt gøy med. Jeg skal være så ærlig og si at jeg vet at jeg er veldig god til oralsex og de kvinner som jeg har hatt elsker mine varme hender, jeg er veldig god til å gi av meg selv. Det jeg ønsker av dere kvinner er tips til hvordan jeg kan finne meg en fast elskerinne. Jeg vil bare ha en jente som er glad i sex og ikke noe mer. Ei jente som jeg kan skjemme bort med flotte sexy kjoler og kan spandere turer verden rundt hvor som helst hvis vi finner en god kjemi og vi begge er komfortable med det. Jeg ønsker ikke en eskortepike eller en prositutert eller hva nå enn det er for noe. Det må være kjemi. Problemet er hvor jeg skal ta tak for å finne ei jente som vil slikt uten at det føles for sært og teit. Ok, det hadde vært nice om hun var munter og glad og vi hadde litt felles ting og snakke om også. Håper på noen positive og ikke alt for fordømmende svar. På forhånd takk jenter :-) Da går du etter kjemien, kjære deg. Og du snakker ikke om formuen din før dere har funnet og teste kjmien. Inntil det stadiet holder det å ærlig informere om at du har jobb (en god jobb), og den krever mye av deg. Vær ellers helt ærlig på at du tenger en selvstendig kvinne med et eget liv. Et liv som har plass til deg som seksualpartner. Og, ikke minst, bruk tid på å finne henne, - med mindre du ønsker å måtte lete mye og mange ganger. Begrepet 'følelser' rommer mye mer enn bare kjærestefølelser og forelskelse. Det rommer også følelsen av avslappet vennskap med sterk erotisk, lidenskapelig tiltrekning. Jeg vil mene det er der du vil finne den kvinnen du søker etter. 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 20. juni 2013 #12 Skrevet 20. juni 2013 Men selvstendige, sterke kvinner har jo dårlig tid i og med at de er i full gang med selvrealiseringen. TS jobber mye og vil ha en dame som kan trå til når han har hull i tidsblokken.
Jegern Puahate Skrevet 20. juni 2013 #13 Skrevet 20. juni 2013 Enig. Mange idag tør tydeligvis ikke å knytte seg til noen. Dere som sier at mange jenter ønsker noe slikt...dere har vel ons stadig, sex handler bare om egen nytelse... Ok, jeg kunne aldri bare hatt sex med en fyr. Det må være følelser til han for at jeg skal ha sex. Synes sånne forhold er triste! Ikke rart folk og samfunn holder på å gå i oppløsning av utroskap etc! Mange idag er ego og billige!!! Du får ha lykke til ts, med å finne din hjerteløse sexmate i et ellers kaldt samfunn! Så siden DU aldri kunne hatt sex med en fyr på de premissene så er alle andre som har det hjerteløse, kalde, billige og egoistiske? Du har en 100% psykopatisk tankegang i et smålig sinn formørket av kvinnelogikk. 1
Gjest Awzm me Skrevet 20. juni 2013 #14 Skrevet 20. juni 2013 Jeg kan være din elskerinne som du skjemmer bort, ts
Gjest Snyltefluen Skrevet 20. juni 2013 #15 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Du har en 100% psykopatisk tankegang i et smålig sinn formørket av kvinnelogikk. Der tippet det litt over for deg, ja. Har du vurdert yoga og grønn te, sammen med lange pauser fra tastaturet? Endret 20. juni 2013 av Snyltefluen 6
Gjest Keikolina Skrevet 20. juni 2013 #16 Skrevet 20. juni 2013 Synd nettby ble lagt ned, der var det enkel tilgang til litt av hvert.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #17 Skrevet 20. juni 2013 Så siden DU aldri kunne hatt sex med en fyr på de premissene så er alle andre som har det hjerteløse, kalde, billige og egoistiske? Du har en 100% psykopatisk tankegang i et smålig sinn formørket av kvinnelogikk. Jeg synes det er trist at det har blitt slik at mange ikke kan forplikte seg til noen lenger. Det handler om ego behov som skal passe inn i en timeplan. Og ja, jeg tror det gjør noe med oss mennesker og samfunnet forøvrig. Sex har blitt noe som ikke er intimt lenger. Noe man deler med noen uten at følelser trenger å være til stede. Det tror jeg vi vil se resultater av på sikt. Psykiske problemer har økt veldig de siste årene, og jeg tør påstå at noe av grunnen er dette!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #18 Skrevet 20. juni 2013 Hva sier dama di hjemme til dette da??? Anonymous poster hash: 352ff...1ed
Gjest Lille-pus Skrevet 20. juni 2013 #19 Skrevet 20. juni 2013 Men selvstendige, sterke kvinner har jo dårlig tid i og med at de er i full gang med selvrealiseringen. TS jobber mye og vil ha en dame som kan trå til når han har hull i tidsblokken. Jeg tolker ham ikke helt på samme vis som deg. Med rett kvinne, i et hektisk yrkesliv, så vil de sammen finne tid og sted, balanse mellom å tilrettelegge fra begge sider. Sett med mine øyne så vil en kvinn med et eget liv være det han trenger. Hun vil heller ikke føles som en byrde for økonomien, eller som en belastning i forhold til krav om å møtes. Dette da hun har sitt eget aktive, innholdsrike liv. Hun trenger en elsker, ikke en ektemann. Om det du leser av det han skriver er det han ønsker (noen til å fylle 'hullene' i kalenderen hans) så kan han komme på banen i tråden igjen og opplyse om det
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Jeg lurer på hva definisjonen på eskortepike egentlig er, for jeg kan ikke se noe annet enn at det er akkurat hva han bestiller her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå