Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir det dumt å være ff med eksen? Begge elsker hverandre, vi bare funker ikke som kjærester, men vil jo ikke miste hverandre

Anonymous poster hash: 0907f...c16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En sånn ordning vil de aller, aller færreste få til å fungere. Det ligger (eller gjenoppstår) for de fleste altfor mange følelser, gjerne mer fra den ene parten enn den andre, til at det faktisk går bra. Så ja, jeg vil si det er dumt.

Når det er sagt: Dersom dere skulle få det her til å fungere, er det jo ikke noe i veien med det. Ingen som har noe med det.

Anonymous poster hash: 09182...80f

AnonymBruker
Skrevet

Blir det dumt å være ff med eksen? Begge elsker hverandre, vi bare funker ikke som kjærester, men vil jo ikke miste hverandre

Jeg ser ikke helt poenget jeg da, Hvis dere ikke passer som kjærester, hvorfor skal dere absolutt oppføre dere som kjærester da? For det er jo det dere gjør. Dere vil ha akkurat de samme tingene som kjærestepar har, men vil ikke være ekslusive? Det er jo oppskriften på et åpent forhold det. Det er ikke å være pulekompiser. For pulekompiser har sex uten følelser og her er det tydelig at det er masse følelser i bildet.

Jeg kan bare se for meg at det ikke vil ende godt. Hvis dere ikke er sånne som synes åpne forhold er greit da? Da har det selvfølgelig ingenting å si hva vi andre mener om det.

Anonymous poster hash: 214c5...ba9

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Greia er at vi elsker hverandre, ingen av oss vil at vi skal gjøre noe med noen andre, vi oppfører oss som kjærester selvom vi ikke er det, men begge vet at vi ikke funker som kjærester. Og alt for mye har blitt ødelagt til at vi kan bli sammen igjen. Men jeg tenker jo ofte, hva er forskjellen på det vi er nå og kjærester?
Alt jeg vet er at vi begge bare har lyst til å snakke sammen, kysse, kose, hold rundt hverandre og bare være med hverandre .. Hvordan det ble såpass komplisert, vet jeg ikke, men kommunikasjonen mellom oss er helt på trynet, og det er der alle problemene begynner..

AnonymBruker
Skrevet

Har noen venninner som har drevet på sånn. Det som er dumt med det er at man jo aldri blir ferdig med eksen, har du planer om å komme over han, gå videre i livet og finne en ny etterhvert så skjer ikke dette når du holder på sånn. Det går isåfall mye saktere, man drar et brudd over flere år og det blir surt og vondt hvis han eller du skulle miste litt følelser etterhvert og/eller finne noen andre.

Som yngre kunne jeg kanskje gjort det, men nå er jeg kommet i en alder hvor jeg hadde sett på det som å kaste bort tid. Er du sikker på at det aldri kan bli dere to, så låser du deg jo til et dødfødt prosjekt og kan gå glipp av den virkelig "rette" i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 29c0f...aca
AnonymBruker
Skrevet

Har noen venninner som har drevet på sånn. Det som er dumt med det er at man jo aldri blir ferdig med eksen, har du planer om å komme over han, gå videre i livet og finne en ny etterhvert så skjer ikke dette når du holder på sånn. Det går isåfall mye saktere, man drar et brudd over flere år og det blir surt og vondt hvis han eller du skulle miste litt følelser etterhvert og/eller finne noen andre.

Som yngre kunne jeg kanskje gjort det, men nå er jeg kommet i en alder hvor jeg hadde sett på det som å kaste bort tid. Er du sikker på at det aldri kan bli dere to, så låser du deg jo til et dødfødt prosjekt og kan gå glipp av den virkelig "rette" i mellomtiden.

Anonymous poster hash: 29c0f...aca

Jeg vil jo ikke møte en ny allerede, og jeg er bare 18 så ung er jeg fortsatt! VIL liksom ikke komme over han nå, men hvis jeg skulle møtt en som jeg ble interessert i hadde jeg selvfølgelig sluttet dette med eksen.

AnonymBruker
Skrevet

og jeg er faktisk ikke 100% på at det aldri blir oss, hvem vet. Begge elsker jo hverandre, det var aldri det som var problemet.

Takk for svar alle sammen forresten!! :)

Gjest KateW
Skrevet

Dersom man virkelig elsker hverandre slik du sier, har fantastisk sex og vil være fysiske hele tiden, hvorfor i alle dager forsøker man da ikke litt hardere å være kjærester? Hva er forskjellen her, egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man virkelig elsker hverandre slik du sier, har fantastisk sex og vil være fysiske hele tiden, hvorfor i alle dager forsøker man da ikke litt hardere å være kjærester? Hva er forskjellen her, egentlig?

Jeg følte vel kanskje han ikke prøvde hardt nok å løse vise ting, pluss mye annet

Skrevet

Hva skjer da hvis en av dere finner en annen? Om dere absolutt ikke fungere som kjærester er det nok best å bare kutte kontakt så dere begge har muligheten til å komme over hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi finner en annen, så slutter vi det vi driver med, men lite trolig at vi gjør det nå

Alle mener det er en dum ide er vel konklusjonen?

AnonymBruker
Skrevet

Jepp.

Anonymous poster hash: cebe4...ca9

Gjest KateW
Skrevet

Jeg følte vel kanskje han ikke prøvde hardt nok å løse vise ting, pluss mye annet

Mhm, jeg hadde da heller ikke ønsket å ha ham som FF. For meg er eks eks. Men vi er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...