Gjest lolle Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Hei, er det noen her som har god peiling på hva jeg burde trene (evt spise) for å få kroppen som surfejentene har? Trener idag tre ganger per uke (én styrketime, to cardio), er 175 cm høy og veier ca 60 kg. Er ganske slank og noe trent, spiser helt normalt, men er kanskje litt for glad i en fest ; )
Gjest *MaggieQ* Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Om du vil ha surfe kropp så må du vel starte å surfe. 3
Redbull Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Enig med MaggieQ over her. Og jeg ville økt opp til 3 styrke økter og 3-4 kardio økter
Kira-delta Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Hva mener du med surferkropp? Stram, tynn, svær, mye muskler? Uansett bør du øke med flere styrketreninger som sagt over her, musklene dine blir ikke trent nok av en styrkeøkt i uken..
Charlie. Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Hva mener du med surferkropp? Stram, tynn, svær, mye muskler? Uansett bør du øke med flere styrketreninger som sagt over her, musklene dine blir ikke trent nok av en styrkeøkt i uken.. Sikkert noe ala dette, og da er det bare å trene styrke. Man forandrer ikke kroppsfasong av å surfe. Man kan bli slankere, men det gjør man også ved å sykle eller løpe.
Atrix Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 (endret) Mange år siden jeg stod på et brett nå, men det jeg husker fra det er at det er veldig tungt å holde det seilet oppe over lengre tid. De som surfer masse, blir veldig sterke i hele kroppen og da spesielt armene og overkroppen, men er ikke sånn maks styrke, mer med jevn belastning over lang tid. Edit: har altså selv aldri hatt sk surfekropp hihi, men har prøvd å surfe noen få ganger. Endret 20. juni 2013 av Atrix
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Surfekropp... Hva i alle dager er det? Surfere har da like mange forskjellige typer kropper som alle andre folk. Anonymous poster hash: 66e7d...a60
Gjest Coolaid Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Kroppen man har gjenspeiler det man gjør.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Du må vel nesten begynne å surfe? Surfing innebærer MYE padling og bruk av hender. Også er det jo viktig å være generelt greit med muskler ellers i kroppen. Anonymous poster hash: 9a852...16d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå