AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg vet dette varierer. Men jeg trenger en ordentlig kickstart på vektnedgang. Etter å ha gått ned 1 kg også opp 2 igjen, også ned 1 kg igjen, også opp litt igjen, så vil jeg klare å gå ned noen kg, og komme ordentlig igang. Har 4 uker ferie nå, skal være stort sett på hytte og feriesteder hvor det ikke er SÅ mye å gjøre, blir endel fysisk aktivitet (turer osv), men har også tenkt å få trent en del (løpeturer) + styrke (har en stor låve med masse av muligheter til å trene styrke, og lage diverse morsomme aktiviteter) ser for meg at dette ikke blir så vanskelig å få gjort da jeg har mye tid og motivasjon til å gjøre det nå. Ville vært så gøy å komme hjem igjen og ha gått ned litt slik at det synes! Jeg veier nå 75 kg, er 170 cm. og vil hvertfall ned 10 -15 kg (er ikke så opptatt av antall kg, men ser for meg at det er ca. det som skal til for at jeg skal være fornøyd med kroppen min). Men hvor mye er det realistisk om å kunne gå ned om jeg er flink nå i 4 uker (løpeturer og fysisk aktivitet hver dag, og riktig kost), jeg vet stort sett hva som skal til men sliter ofte med motivasjonen etter 1-2 uker når jeg har en stressende jobb og hektsik hverdag. Har hatt gode perioder, men må først komme litt inn i det, se at jeg går ned litt, og vite at jeg er på riktig vei. Så er det urealistisk med 3-5 kg som mål for disse 4 ukene? Anonymous poster hash: 99c0d...afb
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 1 kg pr uke er realistisk, og mer enn det er ikke å anbefale med mindre man har ekstrem overvekt (og det har jo absolutt ikke du). 1 kg pr uke vil si omtrent 4,5 kg på en måned. Anonymous poster hash: 7d0a6...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå