Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mitt mål er å gå ned ca 12 kg til 1 September.

Dette har jeg planer om å greie ved å trene minst 5 ganger i uka og å justere ned energi inntaket samtidig.

Hva er ditt mål?

Tenkte jeg skulle lage denne tråden for alle oss som ønsker å gå ned i vekt, så kan vi oppmuntre hverandre, motivere hverandre og nå målene våre sammen :).

( ok forhåpentligvis)

Til nå denne uka, har jeg trent 3 ganger

uke 25

Mandag trente jeg styrke

Tirsdag var jeg ute og syklet i ca 50 min

og Nå Onsdag var jeg på intervall trening spinning , 55 min.

Torsdag: sykle 50 min

Endret av Atrix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gå ned 13 kilo.

Skrevet (endret)

Jeg skal gå ned 13 kilo.

Samme mål som meg da omtrent :).

Så forresten ikke den andre tråden før jeg startet denne.

Har vært ute og syklet i dag i 50 minutter.

Store ambisjoner om å sykle en runde til i dag, men føler meg litt slapp i fisken hehe.

Endret av Atrix
Skrevet

Skal under 65 kg, så har 3-4 kg igjen.

Bare ei treningsøkt denne veka, pga reiser. Men var på styrketrening i dag, til tross for vond rygg.

Går ned med lavkarbokost og styrketrening halvanna time tre ganger i veka. Skal få inn litt cardio etterkvart, muligens i staden for eine styrkeøkta.

AnonymBruker
Skrevet

1,5 timers lange styrkeøkter, damn.. Hvordan får du øktene til å bli så lange, og hvorfor? :P Hvilke øvelser gjør du, hvor lange er pausene dine, og hvor mange repetisjoner?

Spør fordi selv bruker jeg 30 minutter på et helkroppsprogram med baseøvelser..

Anonymous poster hash: 7da50...6cc
Skrevet

1,5 timers lange styrkeøkter, damn.. Hvordan får du øktene til å bli så lange, og hvorfor? :P Hvilke øvelser gjør du, hvor lange er pausene dine, og hvor mange repetisjoner?

Spør fordi selv bruker jeg 30 minutter på et helkroppsprogram med baseøvelser..

Anonymous poster hash: 7da50...6cc

Det er altså 1,5 time totalt, inkl oppvarming. Eg har fått program (heilkroppsprogr) av medlemstrener med 8 øvelser som eg tar 10-12 rep og 3 serier. Det er bl.a. bryst- og skulderpress med manualer, markløft, roing, nokre øvelsar i slynge og eit par eg ikkje kan navnet på.

Først bruker eg ca 15 min på mølle/stepmaskin for å få kroppen "i gang". Så tar eg kvar styrkeøvelse først ca 10 ganger med ca halv vekt, for oppvarming, og så 10-12 ganger med den vekta eg skal trene med. Når eg er gjennom ein serie med alle øvelsane gjer eg to seriar til. På siste serien tar eg gjerne så mange repetisjoner eg klarer med rett teknikk. (Klarer eg meir enn 12 repetisjoner på alle seriene uten større problem så auker eg vekta neste gang.)

Har ikkje eksakt tid på pausene, blir den tida det tar å gå mellom apparata, pluss å få i seg eit par slurker vatn :-)

Ingen spesiell grunn til lengen på økta, anna enn at det bare har blitt slik. Men synest det er nett passe lenge. Kunne kanskje gjennomført på rundt 45 min om eg hadde prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...