AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Vet ikke om dette er riktig plass å plassere, men. Føler meg som en helt forferdelig person. Har aldri hatt så dårlig samvittighet ovenfor noen i hele mitt liv. Vil ikke si så mye hva det handler om egentlig, men kan vel i korte trekk si at jeg har ødelagt et forhold. Ikke med meningen så klart. Har grått i snart to timer for jeg har så utrolig dårlig samvittighet, og vet ikke om jeg noen sinne klarer å tilgi meg selv for dette. Hvordan skal jeg klare å våkne imorgen og se meg i speilet uten å bryte sammen i gråt for jeg vet hvor grusom jeg er? Hva gjør man egentlig når man føler seg så forferdelig? den personen det gikk over har delvis tilgitt meg, men jeg kommer ikke til å tilgi meg selv. Hvordan skal jeg komme meg over dette? Altså, er ikke jeg som har vært i et forhold, men har bare så dårlig samvittighet for jeg klarte å ødelegge mellom to mennesker som allerede hadde et forhold som hang i en tynn tråd. Anonymous poster hash: d2fd6...141
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Så du rotet deg borti en med kjæreste og ødela alt? Du burde føle deg forferdelig, for det er en forferdelig ting å gjøre. Anonymous poster hash: c53e7...b5b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Så du rotet deg borti en med kjæreste og ødela alt? Du burde føle deg forferdelig, for det er en forferdelig ting å gjøre. Anonymous poster hash: c53e7...b5b Nei absolutt ikke. Vi er egentlig kjempegode venner(over nett vel og merke), men så var jeg litt sur på han så hadde vi en diskusjon der jeg sa litt for mye.. så nå sier hun at hun vil kutte all kontakt osv, og jeg sitter igjen med tidenes største dårlige samvittighet Anonymous poster hash: d2fd6...141
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Oi, ble litt feil med den siteringen min, men dere ser vel hvor det står. Anonymous poster hash: d2fd6...141
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 det var jo ikke noe lurt av deg og du burde nok ha tenkt mer om før du forsnakka deg... Men dette er en menneskelig feil og kan skje alle.. Du har forhåpentligvis lært noe av dette og tenker deg bedre om neste gang Hvis du har beklaga deg og vil prøve å ikke gjenta dette flere ganger så synes jeg du absolutt bør tilgi deg selv... Sov godt når den tid kommer Anonymous poster hash: b8b56...eba 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Alle gjør feil. Du er ingen forferdelig person for det. Anonymous poster hash: 5bca9...a67 2
Glis**_** Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Det er lett å tenke på alt man skulle gjort annerledes og ugjort, men når gjort er gjort, så må man tenke at dette var feil, kanskje prøve å snakke om det med noen det gjelder hvis det lar seg gjøre og lære på de feilene man begår. Tror alle mennesker i livet en gang til tråkke feil, ingen er feilfri og du er absolutt ikke en forferdelig person når du har så dårlig samvittighet og du vet du har gjort en feil.
FlyvendeBie Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Man lærer ikke før man har gjort feil. Nå har du gjort en feil. Og nå har du lært Livet byr på utfordringer hele tiden for det meste. Da jeg gikk i 8 klassen likte jeg en gutt, men var ikke forelsket. Jeg viste i likhet med de andre i B klassen at han var forelsket i ei jente fra A klassen. Jeg satt i klasserommet og spiste matpakken min en dag, og da satt den jenta der med venninnene sine. De snakket om gutten som likte henne, og hun sa "æsj, jeg kunne aldri vært kjæresten hans..." Dette skrev jeg til han på MSN senere. "Hun liker ikke deg, du vet det?" Han svarte bare " " Da var det gjort... Og jeg beklaget siden. For dette budskapet var noe jeg ikke hadde noe med og videreformidle. Så det er FORT gjort og være uvarsom og gjøre en sånn feil!
Gjest Lousina-Mallett Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Husk at når man er på bunnen, kan det bare gå oppover!
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 "Det finnes mennesker som går gjennom livet uten noengang å være en drittsekk. Ett slik menneske er verdt å snakke med. Jeg vil gjerne vite hvordan i helvete vedkommende klarte det." Husker ikke hvem som sa det. Poenget: En gjør feil.Om du ikke gjorde det med vilje og i sinne, kan du jo bytte ut "drittsekk" med "feil" Anonymous poster hash: f5fe1...c63
Gjest anonym Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Skjønte ikke helt ts, men for å oppsummere : ødela du et forhold mellom ei dame og en mann? Hvordan fikk hun vite det? La du an på mannen? Er du sammen med han nå?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Skjønte ikke helt ts, men for å oppsummere : ødela du et forhold mellom ei dame og en mann? Hvordan fikk hun vite det? La du an på mannen? Er du sammen med han nå? Lurer og på dette ts? Synes du bør kontakte henne å si unnskyld, hvis du ødela noe mellom dem!
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. juni 2013 #13 Skrevet 27. juni 2013 (endret) Kjære deg TS. Om det alt hang i en tynn tråd, så har du kanskje bare forskyndet noe som muligens uansett ville skje. Men jeg synes ikke du skal være så hard mot deg selv. Klem Endret 27. juni 2013 av Svampebob1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå