tulipaner Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Fått meg ny pc, og med den fulgte Windows 8... jeg syns Windows 8 er helt grusomt, det ene bildet sklir over i det andre, jeg trykker meg inn på desktop og kommer meg ikke tilbake til artikkelen på nettet, det er bare ett evig rot.... er det noe jeg kan gjøre? kan jeg låse dette greiene på ett sett og vis? kan jeg installere en annen Windows? Og så er det dette med appene, en haug med shit jeg ikke aner hva de skal brukes til...tar bare opp en masse plass... finner ikke det jeg normalt hadde funnet på 123.... jeg blir så frustrert!!!!!! Hva kan jeg gjøre?
Gjest Hyssingen Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Før musa ned i høyre hjørne, da kommer det opp en liten meny, trykk på innstillinger-generelt, og skru av mulighetene for bytte mellom appene. Appene på startskjermen kan du fjerne om du høyreklikker på dem
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Det er en vanesak, jeg ble sprø de første tre dagene, men nå har jeg lært meg systemet. Grunnen til at vi blir frustrert er at vi har lært en del ting fra de gamle os'ene, som egentlig ikke var spesielt logisk, nye windows8 er egentlig mer intuitivt for en person som aldri har brukt data. Innstillinger er nederst til høyre, start meny nederst til venstre. Og så kommer du alltid tilbake til skrivebordet med windows-tasten. Og du trenger ikke lukke vinduer i samme grad, bare skift tilbake der du vil være. Anonymous poster hash: 0c6c0...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå