Gå til innhold

Jo Nesbø Politi - spoilerspørsmål

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvem er han som kommer inn på toalettet der Aurora er og som har på seg cowboyboots?

Er det Valentine tro? Hva er deres tanker :)

Anonymous poster hash: 18266...57a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det er ham. Denne historien ble ikke avklart, så Nesbø må jo ha minst ei bok til planlagt :håper:

Anonymous poster hash: 9f6d1...b25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være det! Det refereres jo til de skoene når Irja forteller hvordan hun visste at det var Valentine som hadde tatt de bildene av de jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at det må være ham.....men hva han kommer til å foreta seg inne på det toalettet, er jo noe helt annet. Det aner jeg ikke, men likte ikke at slutten var så uavklart. Liker best happy ending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig her, har ikke kommet til siste side er vel ca 20 sider igjen,men sniktittet på slutten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Jeg ble så glad over slutten jeg, for da fikk jeg bekreftet at det må komme en bok til, minst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Skjønte det ikke jeg. Hvorfor slutta de å jakte på Valentin plutselig?

Anonymous poster hash: 6a67f...8dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han var jo åpenbart ikke politimorderen.

Nei, men fortsatt kriminell. Rømte fra fengsel og er pedofil barnemorder. Er vel hakket verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Nei, men fortsatt kriminell. Rømte fra fengsel og er pedofil barnemorder. Er vel hakket verre?

Nå ja, så vidt de visste var han ikke aktiv på det tidspunktet og etterforskingsgruppa jobbet utelukkende med politidrapene. Noe merkelig at ingen andre i politiet tok opp den tråden riktignok, men nå ble det jo lagt opp til at det er jakten på Valentin som blir plottet i neste bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også irritert over at Valentin slapp unna. Men det som plaget meg mest er at Beate ble drept. :grine:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg ble veldig lei meg for at Beate ble drept. Men det jeg lurer mest på; hun hadde jo et forhold til en som var der sammen med henne når hun ble drept. Det ringte på døra, hun åpnet og det kom noe lyst imot henne, eller noe sånt. Så jeg antar morderen stod utenfor. Og så han "kjæresten" hennes noe til henne i det kapittelet ble avsluttet, før hun ble drept, som jeg ikke husker hva var. Men jeg har tenkt veldig på det. Var det egentlig flere med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 år senere...

Annonse

Gjest Solsmil skrev (På 20.7.2013 den 17.30):

Jeg ble veldig lei meg for at Beate ble drept. Men det jeg lurer mest på; hun hadde jo et forhold til en som var der sammen med henne når hun ble drept. Det ringte på døra, hun åpnet og det kom noe lyst imot henne, eller noe sånt. Så jeg antar morderen stod utenfor. Og så han "kjæresten" hennes noe til henne i det kapittelet ble avsluttet, før hun ble drept, som jeg ikke husker hva var. Men jeg har tenkt veldig på det. Var det egentlig flere med da?

Lurer på det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...