Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble singel for ca 2 mnd siden etter et samboerforhold på 7 år. Jeg har fremdeles veldig mange dårlige dager hvor jeg bare er lei meg og sørger. Men nå i det siste har jeg begynt å få ett godt øye til en kollega av meg. Jeg tror på ingen måte at han tenker det samme om meg. Men vi kommer utrolig godt overens, ler av de samme tingene og kan prate seriøst om ting.

I det siste har vi sendt litt sms til hverandre. Ikke noe sånn superseriøst, men veldig koselig å snakke med han.

På en måte så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg allerede kan små følelser for en annen så kort etter ett brudd. Og på en annen måte så "unner" jeg egentlig meg selv dette.

Jeg vet ikke helt om jeg skal gjøre noe med disse følelsene eller bare la det gå over. Tror bare at det kan bli så utrolig kleint på jobb om det ikke fungerer og han f.eks avviser meg. Vi er en veldig liten avdeling på jobben, og dersom noe skjer så vet alle det.

Noen som har erfaringer eller tips? :)

Hvordan gå fra vennlige sms til noe mer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel for en historia ååså hehe, det er lurt å bli kjent ganske gått med hverandre, gi et gått inntrykk, det beste jeg anbefaler deg til å gjøre er å føle magefølelsen din, personlig så føler jeg alltid magefølelsen min og kommer på det rette, hvis du blir sammen med ham, så kan det føre til at du glemmer samboerforhold 7 år wow langt azz,, og da blir du topp lykkelig igjen ;)

Anonymous poster hash: fb393...505
AnonymBruker
Skrevet

Å date folk på arbeidsplassen kan potensielt gi tidenes kleineste brudd. Du får de aldri ut av livet ditt om de så har seg med moren din liksom..

Anonymous poster hash: 3288e...e0d
AnonymBruker
Skrevet

Siden det er på arbeidsplassen din ville jeg prøvd å stoppe det i tide, før det blir kleint og potensielt vanskelig. Ellers tenker jeg at det er helt greit og bra å unne seg å flørte og bli litt betatt i hytt og pine når man er singel, spesielt nysingel. Men følg magefølelsen.

Anonymous poster hash: 1d2af...292

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...