Gå til innhold

Selvangivelsen!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Totalt fikk vi en baksmell, med det er greit.

Jeg fikk igjen ca 1000 - - min kjære baksmell på nesten 8000 men når vi fordelte renter og dess like.....tynte det som tynes kan i fradrag så går vi kaanskje i null..

Greit nok :roll:

Første gang jeg overhodet får baksmell. Ifjor havna 16000 på konto..... akk ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9000  i rest på meg, og 12000 i rest på sambo, kanskje like greit at bryllupet ikke skal feires  :ler:

*ler* ja, var det ikke du som kom med forslaget om å bare "møtes på Tinghuset i lunsjen og gifte seg"???

KAN jo skjeie litt ut og ha biff og bakt potet DEN dagen hm?? ;)

Skrevet

:hoppe: Jeg får igjen 26000,- og sambo 6000,- :hoppe:

(Alt går med til å betale bryllup)

Skrevet

Riktig det Scorpina :ler:

Vi planla "det store bryllupet" for to år siden, og ville ikke gjenta det nå, og gjett om det passer bra!!

Kanskje, hvis vi er skikkelig klin gærne den dagen, så spanderer vi på oss en skikkelig biff, eller lager tandori kylling.... men da skal vi være litt spinnville altså :ler:

Visst jo godt at vi fikk baksmell, siden vi ikke har justert skattetrekket etter at renta har gått ned, men pytt sann, tar det som det kommer, ordner seg alltids!

Skrevet
Fikk igjen masse, over 13.000!!!

JIPPI!

Heldiggris! Gikk ikke så verst her heller, får igjen et par tusen kroner.

Skrevet

Min kom ikke idag heller. Får håpe den kommer i morgen da..

I følge skatteetaten sin side sider skal man få den 13-15. april.

Skattytere i Oslo, Akershus, Østfold, i kommunene Gran og Lunner i Oppland og i Hedmarkskommunene Åsnes, Grue, Eidskog, Sør-Odal, Nord-Odal og Kongsvinger får selvangivelsen tilsendt etter påske, 13. – 15. april.
Skrevet

Fikk den idag.

Nesten 14 000 kroner, noe som var det jeg selv hadde regnet ut på forhånd.

Skrevet

Fikk 12000 igjen! :-) Ikke så rent lite lykkelig, selv om jeg visste at jeg skulle få igjen.

Amarone

Gjest Dolphina
Skrevet

Får igjen ca 15 000 når jeg tar med kjøringa!

Sambo får igjen 20 000.

Alt går til ei ødelagt girkasse...

Når kommer pengene forresten???

Gjest Dolphina
Skrevet

Får igjen ca 15 000 når jeg tar med kjøringa!

Sambo får igjen 20 000.

Alt går til ei ødelagt girkasse...

Når kommer pengene forresten???

Gjest my_grl
Skrevet

Hvis du skal skrive opp km osv..., er det ikke sikkert du får pengene før i oktober. Jeg skrev opp km i fjor og fikk ikke pengene før i midten av okt.

Skrevet

hverken meg eller mannen har fått våre enda.. rart. (bor i oslo, men skattet til fredrikstad i fjor.)

Gjest Anonymous
Skrevet
hverken meg eller mannen har fått våre enda.. rart. (bor i oslo' date=' men skattet til fredrikstad i fjor.)[/quote']

Var du registrert i folkeregisteret der du bor nå den 5 mars i år?Hvis ikke kommer den til den adressen du var registrert på den 5 mars i år.

Har ikke fått vår ennå heller. Men hadde annen adresse den 5 mars. Så den vil trolig komme dit da.

Skrevet

den hadde kommett. bare at den hadde havnet i reklamehaugen.. Ikke vært hjemme på lenge så aner ikke når. Fikk forresten igjen litt

Skrevet

Jepp, jeg får 5600 igjen.

Skrevet

Får igjen 19.400 :danse:

Og sambo får igjen 1600.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...