Gjest gjest Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Mannen min skal på firmafest til helgen og gleder seg veldig. Han har snakket noen ganger om denne festen siste uka og hver gang er det kun sekretærens navn som dukker opp som deltaker og aldri noen av de andre kollegaenes navn,,(,dette er en arbeidsplass med femti menn og kun en jente). Det har gått mye i " det er veldig få som kommer eneste som har skrevet seg på lista til nå er jeg og "janne" og kanskje knut.". Etter å ha hørt dette noen ganger spurte jeg etter andre av kollegaene,,men ingen av de han holder sammen med til vanlig skal visst. Burde jeg bli bekymret?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Vet ikke om jeg ville bekymret meg. Men er jo litt merkelig å gå å glede seg sånn til en fest med kun tre deltakere.. Anonymous poster hash: 267ba...a70
Gjest ts Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Etter hvert kom det frem at de visstnok er tyve stk som skal,,,men det som gjør meg urolig er at det bare er dette ene (og eneste) kvinnemennesket som blir nevnt. TS
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Sjekk litt med de andre da.. Dersom du er den eneste kona som ikke får bli med, så er det noe rart her ja..
Gjest celine Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Med en arbeidsplass med femti menn og EN kvinne, er det kanskje ikke så rart at hun stikker seg litt ut og blir nevnt. Jeg ville ikke lagt så mye i det. Der jeg jobber nå, er vi en mann og resten damer. Ser at det samme skjer hjemme hos oss - han blir alltid nevnt hvis det er et arrangement på jobben. Ikke for at han er så kjekk eller spesiell, men kun fordi han er den eneste mannen. Har ikke tenkt over det før nå, og Celinemannen har aldri nevnt noe om at det er plagsomt heller
Gjest MIMU Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Her er det (kanskje) ugler i mosen. Har følelsen av at så lenge sekretæren kommer så er det ikke så farlig om de andre kommer eller ikke. Dersom hun er attraktiv så er sekretæren alltid en fare for ekteskap har jeg hørt noe om en gang i tiden. Har hatt sekretærjobber selv og har ofte følt det som om sjefer har svinset litt småamorøse rundt meg. Men mine sjefer har når alt kommer til alt holdt seg til kona så det kan vel tale for din sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå