Gå til innhold

Windows RT........................

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir student til høsten, og vurderer å kjøpe meg et nettbrett med den enkle versjonen av windows 8. Det følger med en fin officepakke også. Jeg er veldig klar over hva jeg går til. At bruken er ganske begrenset. Men jeg vil kun ha et verktøy til å skrive oppgaver og notere med. Har en litt tyngre laptop som jeg vil gjøre de litt større tingene på, men har ikke noen plan om å drasse den med meg tur-retur skolen hver eneste dag.

Noen anbefalinger? Har jo kikket litt på microsoft sitt eget nettbrett. Men liker ikke batteritiden eller noen av tastaturene....

Anonymous poster hash: fdcc7...4f1
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Det er ikke noe i veien for å bruke tredjeparts tastatur til nettbrett. Blåtann-standarden er jo ganske universal for å si det slik. Jeg har selv blant annet brukt Samsung blåtann-tastatur på Apple sine nettbrett.

Rent funksjonelt er det ikke de store forskjellene på nettbrett med Android, Apple eller Microsoft sine OS. Alle kan basicly gjøre det samme, dog kanskje med litt forskjellig programvare. Det er heller ikke noe i veien for å sette opp synkronisering av for eksempel Google calendar på både et Windows RT nettbrett og Android telefon, bare for å ta et eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...