Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, igjen sitter jeg her mutters alene. Absolutt alle jeg kjenner og normalt henger med er bortreist. Samboeren er på guttetur, vennene mine er enten på ferie de også, eller så er de på hjembesøk. Føler meg så sinnsykt ensom, og føler jeg bare sitter dag ut og dag inn og stirrer i taket. Dritlei!

Det verste er at min kjære er borte. Han skal være borte ekstremt lenge også. Vi har sett hverandre stort sett hver eeeeneste dag i et år nå. Og så skal han være borte fra meg så lenge. Jeg trenger VIRKELIG noe å gjøre. Men jeg aner ikke hva.

Jeg jobber veldig lite denne sommeren, og kan derfor ikke grave meg ned i arbeid heller. Prøver å trene og få tiden til å gå med det, men kan liksom ikke gjøre det hele dagen heller..

Nei, jeg trenger virkelig noen gode råd her! Absolutt alt taes i mot med stoooor takknemlighet!

Anonymous poster hash: 62e59...3dc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet jeg også! Venninnene mine er bortreist til slutten av juli og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Har funnet noen personer å henge med men ellers aner jeg ikke..

Hvor i landet bor du? I Oslo-området er jo mulighetene til å finne på ting litt fler. F.eks hvis det er fint vær legg deg i en park med et blad og noe godt å spise, er mange som gjør det alene så det er ingen big deal. Har du noen som kan komme på besøk til deg? Som bor et annet sted i landet f.eks?

Anonymous poster hash: 2d1b1...eab
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Kjæresten min har endelig begynt å få litt sosiale aktiviteter (noe jeg synes er bra) og jeg , i motsetning til deg/dere, har dessverre ingen nære venner lengre. De få gangene jeg er alene tenker jeg mye på dette at jeg ikke har noen nære venner lengre, og jentevenner særlig da jeg har hatt en tendens til å kompiser hele livet. Jeg ser jentegjenger ute stadig 10-15 stykker sammen og lurer på hva jeg har gjort feil i livet siden jeg ikke har noen JENTEVENNER. Dere har i alle fall venner så ikke vær for frustrert da..

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet jeg også! Venninnene mine er bortreist til slutten av juli og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Har funnet noen personer å henge med men ellers aner jeg ikke..

Hvor i landet bor du? I Oslo-området er jo mulighetene til å finne på ting litt fler. F.eks hvis det er fint vær legg deg i en park med et blad og noe godt å spise, er mange som gjør det alene så det er ingen big deal. Har du noen som kan komme på besøk til deg? Som bor et annet sted i landet f.eks?

Anonymous poster hash: 2d1b1...eab

Jeg bor dessverre ganske utpå landet, et godt stykke fra Oslo. Så det blir nok litt vanskelig.. Har snakket med noen venner som bor der jeg opprinnelig kommer fra, og får nok besøk en dag. Men det er liksom en av 30-ognoe dager... :(

Jeg skjønner hva du mener. Kjæresten min har endelig begynt å få litt sosiale aktiviteter (noe jeg synes er bra) og jeg , i motsetning til deg/dere, har dessverre ingen nære venner lengre. De få gangene jeg er alene tenker jeg mye på dette at jeg ikke har noen nære venner lengre, og jentevenner særlig da jeg har hatt en tendens til å kompiser hele livet. Jeg ser jentegjenger ute stadig 10-15 stykker sammen og lurer på hva jeg har gjort feil i livet siden jeg ikke har noen JENTEVENNER. Dere har i alle fall venner så ikke vær for frustrert da..

Kjenner meg godt igjen i denne, det gjør jeg. 90% av vennene mine er gutter. Har også hatt samme "problemet" at kjæresten har satt meg fremfor alt, og mistet ganske mye av sosiallivet han en gang hadde. Så sånn sett er jeg kjempeglad for at han drar på guttetur. Men personlig mener jeg at turen er aaaalt for lang. Savner han så sinnsykt allerede! :(

Håper det ordner seg for deg, og at du kanskje etter hvert klarer å få noen nære og gode venner! Om du går litt inn for det er jeg helt sikker på at du klarer det. Tviler nok på at du har gjort noe feil, du har sikkert bare ikke vært så veldig innstilt på det? :)

ts

Anonymous poster hash: 62e59...3dc

AnonymBruker
Skrevet

Har det på samme måte som deg, så velkommen i min klubb :hug:

Anonymous poster hash: 904fe...bfd

Gjest Hyssingen
Skrevet

Les

Dra på cafe

dra på kino

jobb som frivillig

sorter bilder

skriv brev til bestemor

luft en hund

dra på fjelltur

gå på museum

dra på teater

vask vinduer

dra på oppdagelsesferd

kjøp en kokebok og lær noen nye oppskrifter

ha ringenes herre e.l maraton med masse sjokolade

besøk noen på gamlehjemmet

tusl i butikker

legg puslespill

• 3 måneder senere...
Skrevet

Gjør som du vil! (Mitt tilfelle: får ikke liv å dra ut på byen uten samboeren fordi han tror jeg er bifil!! Er ikke ďet. Jeg sniker meģ ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...