Gå til innhold

Noen som vil anbefale meg et bra kamera?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil noen anbefale meg et bra fotokamera? Mitt gammle har gått i stykker og kunne godt tenke meg et nytt merke.

Må helst ikke koste over 3000kr.

Takker på forhånd :)

Anonymous poster hash: 01fb4...1ca
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

til den prisen får du kanskje et (super)billig speilrefleks, et hybrid eller et kompaktkamera. Hvis du forteller hva om hva du skal bruke det til blir det lettere å gi deg anbefalinger.

AnonymBruker
Skrevet

Siden det andre gikk i stykker, så er det jo greit å ha et kamera siden jeg skal på ferie snart :) Bilder blir ikke like på mobilen.

Jeg vil jo gjerne ha et kamera som tar bra bilder.

Gjest padawan
Skrevet

Skal du ha et kamera som du skal kunne ha med på stranden eller fest og "peke & skyte" eller ser du for deg noe mer avansert enn det? kommer du til å fremkalle på noe annet enn standard 10x15 cm?

Skrevet (endret)

Du er på jakt etter et nytt merke. Da er det en fordel at vi vet det gamle ;)

Endret av fruBeist
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg et kamra jeg kan bruke i naturen hovedsakelig. Det er ikke noen fest eller beach tur jeg skal på. Jeg er mye ute i naturen.

Jeg kommer også til å bruke det hvis jeg er på familiselskaper, konsert, turer osv.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt gammle er Canon ixus

Skrevet

Er også en fordel å vite om du ønsker et kompaktkamera eller speilrefleks-/systemkamera.

AnonymBruker
Skrevet

Løp og kjøøøøp!

Anonymous poster hash: b67c8...869

Ok, det varte visst ikke så lenge det tilbudet der! :)

Til 2690,- får man vel ikke stort bedre kamera. Nå er prisen oppi 3790 (igjen). Lønner seg å følge med. Anonymous poster hash: b67c8...869

Skrevet

Jeg anbefaler deg Nikon ^^, f.eks D3100, den får du til en grei pris og er et nybegynner kamera (D3000-serien)

Brukte det på skolen, så kjenner ikke så godt til Canon og alle de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...