AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Pga en annen tråd her angående hunder i varme biler om sommeren kom jeg på en reklamesnutt som gikk for noen år tilbake. Man ser to tenåringsjenter som ser ganske suspekt ut. Også knuser de ruta på en bil, og det er lagt opp til at man skal tro at de skal stjele bilen eller noe, men så viser det seg at de redder en stakkars hund som sitter i den overopphetede bilen. Jeg har funnet ut såpass at det er Tryg Forsikring som står for reklamen (tror jeg), og tror selve klippet heter "parkeringsplassen", men alle klipp jeg finner er blitt slettet eller gjort privat! Syns klippet er veldig bra (etter hva jeg husker) og er jo veldig relevant nå om sommeren, syns det er rart at det er som sunket i jorden.. Er jo mange andre reklamesnutter fra Tryg Forsikring på youtube, men ikke denne... Er det noen som vet hvilken jeg mener og som kanskje vet hvor jeg kan se den på nett? Anonymous poster hash: 37ae0...472
Whimsical Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Den husker jeg, de ser ut som et par skikkelige rebeller, de ser en parkeringsplass, ser seg om suspekt, løfter en murstein og kyler den gjennom en bilrute, så løfter de ut en pesende og sliten hund. Den husker jeg godt, ja.
lovedrug Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 syns de kunne sendt den 1000 ganger mer enn den lanoreklamen 1
Gjest Spiderpig Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=xB6-si0Uq-0
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Aaaaa :D Takk!! Anonymous poster hash: 37ae0...472
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå