loverboy Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=222944
Gjest salma Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 DET må vel frembringe fyllenerver, vel? Stakkars gutt. Heldig for ham at han ikke tok livet av noen.
Rapitap Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 :o Skremmende uansvarlig og latente psykotiske tendenser for en 15 åring å være! Uææ!...
Gjest salma Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Noe som sier meg at vi kommer til å bruke en del skattekroner på fengselsopphold på den gutten. Når blålysene kommer på, stopper vel de fleste?
Anki1971 Skrevet 13. april 2004 #8 Skrevet 13. april 2004 Tøft? Akkurat så tøft at han faktisk burde ha blitt skada sjøl sånn at han kanskje hadde lært noe av det. For en idiot altså!! :evil: Er ikke forbudt å tenke når man er 15 heller
Gjest King James VI Skrevet 13. april 2004 #9 Skrevet 13. april 2004 jeg har egentlig ikke noen tro på at 15 åringer kan tenke. kanskje vi som er eldre burde lære de og tenke?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #10 Skrevet 13. april 2004 Når blålysene kommer på' date=' stopper vel de fleste?[/quote'] Du har tydligvis glemt hvordan det er å være 15år og sørpe dritings. Er ikke alle som lå hjemme i sengen klokken 21 på lørdagskveldene med hendene over dyna, vett.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #12 Skrevet 13. april 2004 Nope. Men det burde skape en viss forståelse. Latterlig hvor korttenkte enkelte voksne er.
Mossa Skrevet 13. april 2004 #13 Skrevet 13. april 2004 Jeg har så alldeles ikke glemt hvordan det var...men det er jo forskjell på å være ung, full og dum, og å være livsfarlig for seg selv og alle rundt!! Dette er ikke en typisk "tabbe" de fleste ungdommer gjør i fylla...
Anki1971 Skrevet 13. april 2004 #14 Skrevet 13. april 2004 Nope. Men det burde skape en viss forståelse. Latterlig hvor korttenkte enkelte voksne er. Det korttenkte i en sånn situasjon er vel å unnskylde gutten på en eller annen måte. Han gjorde en idiotisk og livsfarlig handling. Og det er ikke noe de fleste 15-åringer gjør altså.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2004 #15 Skrevet 13. april 2004 Nope. Men det burde skape en viss forståelse. Latterlig hvor korttenkte enkelte voksne er. *kremt* Lurer på kven som er den korttenkte her...
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #16 Skrevet 13. april 2004 Korttenkte er de som ikke forstår at det er snakk om å skape forståelse for guttens handlinger. Og at det å skape forståelse ikke er det samme som å unnskylde handlingene hans. :-)
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2004 #17 Skrevet 13. april 2004 Korttenkte er de som ikke forstår at det er snakk om å skape forståelse for guttens handlinger. Og at det å skape forståelse ikke er det samme som å unnskylde handlingene hans. :-) Syns ikkje fyllekjøring i 150km/t er verdt mykje forståelse. Forståelse for at 15-åringar drikk alkohol, jaudå - mykje alkohol også, men å kjøre bil, og så så fort, nei det er rett og slett berre skremmande.
Anki1971 Skrevet 13. april 2004 #18 Skrevet 13. april 2004 Korttenkte er de som ikke forstår at det er snakk om å skape forståelse for guttens handlinger. Og at det å skape forståelse ikke er det samme som å unnskylde handlingene hans. :-) Forståelse for at han risikerer andres liv? Han måtte nå få gjort hva han nå ønsket med sitt eget liv, men man fortjener rett og slett ikke forståelse når man risikerer andres liv på den måten der, mener nå jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #19 Skrevet 13. april 2004 Fortjene forståelse? En god forståelse er noe en selv bygger opp igjennom det å ha et åpent sinn, slik at man selv ikke underbygger fordommer og ikke tar for raske besluttninger/slutt-tanker.
Anki1971 Skrevet 13. april 2004 #20 Skrevet 13. april 2004 Fortjene forståelse? En god forståelse er noe en selv bygger opp igjennom det å ha et åpent sinn, slik at man selv ikke underbygger fordommer og ikke tar for raske besluttninger/slutt-tanker. Tja.... mener du virkelig ikke at man skal se negativt på at man setter andres liv i fare fordi man gjør noe idiotisk? Jeg har et åpent sinn, jeg - men ikke pokker om jeg har forståelse for at folk setter andres liv i fare når de burde hatt vett til annet. Og det bør jaggu en 15-åring ha også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå