AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Vi kranglet og det endte med at jeg fikk et slag i ansiktet, han så ikke at han traff, men sa heller ikke unnskyld. Jeg ble så sint og satt ut at jeg kastet et glass vann på han i ren refleks. Deretter kastet han nattbordet i gulvet, og jeg spurte hva faen som feiler han. Da gikk han rett opp i ansiktet mitt å skrek om hvor syk jeg var og at jeg provoserer bare så han skal slå. Jeg sa at han kunne gå herfra, men han la seg ned i sengen før han igjen reiste seg mot meg å skrek om hvor ille jeg er før han spyttet meg i ansiktet. Jeg var helt sikker på at han ville slå og løp ut i stuen. Han ligger enda på rommet. Her sitter så jeg, nygravid med en jeg elsker som jeg nå er livredd og klarer ikke stoppe tårene. Jeg ber om råd, hjelp. Tidligere vært i et langtidsforhold hvor jeg daglig ble slått, og jeg lurer rett og slett på om det er noe jeg gjør siden mine forhold ender opp slik. Er jeg virkelig så syk i hodet og ille som de sier? Jeg er redd og føler meg helt på bånn igjen... Anonymous poster hash: abebf...044
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Nei, det er du ikke! Du må komme deg vekk. Kort sagt: Det vil gjøre vondt fordi du er glad i han, men fornuften din sier vel at dette ikke er noe bra i lengden? Tenk på ungen. Det finnes en krisetelefon for kvinner, men husker ikke hva den het i farta. Kanskje noen andre vet det? Anonymous poster hash: 03bdb...0f7 1
Adhara Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Kom deg bort, NÅ! Har du noen du kan dra til i kveld? 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 det er IKKE din feil ! kom deg vekk øyeblikkelig! du skal ikke bli slått eller spyttet på ! aldri skal en mann slå dama si. du er også gravid.noe som gjør det hele mye verre! Anonymous poster hash: 168f0...06d 2
Gjest anonym Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Du spør om det er noe med deg, det er det ikke! Det er noe med type menn du faller for tydeligvis!?! Hva gikk krangelen ut på? Huff, dette er ikke bra, du bør komme deg bort!
Gjest anonym Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Vet han at du ble slått i ditt tidligere forhold?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Krangelen gikk ut på at han skulle kjøre Hjem min søster, noe han hadde avtalt og lovet. Hun stod 20min i regnet å ventet fordi han ville sove en time ekstra. Jeg kilet han forsiktig og sa han fikk reise seg opp, men Han ble kjempe sint., /Jeg kan ikke kjøre grunnet medisiner. Han har roet seg veldig nå.. Anonymous poster hash: abebf...044
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Det er overhodet ikke din skyld. Du må komme deg vekk fra denne mannen, selv om du er gravid. Ikke bare slaghandlingen, men hendelsesforløpet du beskriver videre viser at dette høyst sannsynlig vil skje igjen. Kom deg vekk. Lykke til! Anonymous poster hash: d0bb2...4af
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Ja, han vet at jeg ble slått tidligere da jeg nå er i periode med rettsak som ikke lang tid. Anonymous poster hash: abebf...044
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Det er ikke noe galt med deg, men studier viser at volds og voldtektsmenn kan "lukte" seg frem til tidligere offer. Du må dra derfra i kveld og aldri se deg tilbake. Ellers vil du sitte fast i enda et voldelig forhold, og det er ikke sikkert du klarer å komme deg bort denne gangen. Og tenk på barnet ditt. Han kommer til å slå igjen, det er det INGEN tvil om. Ingen i det hele tatt. Du kan ringe krisesenter, google krisesenter og området/byen du bor i. Anonymous poster hash: 54a8d...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er veldig glad for at jeg har fått så fine svar her. Har en god venninne som Kom ned med en gang og sover over i natt slik at ting føles litt bedreAnonymous poster hash: abebf...044
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Krangelen gikk ut på at han skulle kjøre Hjem min søster, noe han hadde avtalt og lovet. Hun stod 20min i regnet å ventet fordi han ville sove en time ekstra. Jeg kilet han forsiktig og sa han fikk reise seg opp, men Han ble kjempe sint., /Jeg kan ikke kjøre grunnet medisiner.Han har roet seg veldig nå..Anonymous poster hash: abebf...044 Du, det hjelper ikke at han har roet seg veldig nå. Han har likevel vært voldelig mot deg. Jeg skjønner at det kan være slitsomt med enda et brudd, men det vil være langt fra like slitsomt som å gå igjennom flere år med enda mer mishandling. Jeg vet du veldig gjerne vil tro bedre om han, men nå må du bruke fornuften. Anonymous poster hash: 54a8d...5d5 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Jeg er veldig glad for at jeg har fått så fine svar her. Har en god venninne som Kom ned med en gang og sover over i natt slik at ting føles litt bedreAnonymous poster hash: abebf...044 Da regner jeg med at hun hjelper til med det praktiske i ft. et brudd i morgen? Det hjelper ikke å bare la stormen stilne for denne gang, det kommer til å blåse opp til storm igjen. Du må vekk fra han, Anonymous poster hash: 54a8d...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Det er jo så vondt.. Vi venter jo barn sammen itilegg. Hva om han ikke slår igjen? Samtidig hva om han slår? Jeg trodde jeg ville få det fint nå. Jeg trodde je. Fortjente det nå..Anonymous poster hash: abebf...044
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Krangelen gikk ut på at han skulle kjøre Hjem min søster, noe han hadde avtalt og lovet. Hun stod 20min i regnet å ventet fordi han ville sove en time ekstra. Jeg kilet han forsiktig og sa han fikk reise seg opp, men Han ble kjempe sint., /Jeg kan ikke kjøre grunnet medisiner. Han har roet seg veldig nå..Anonymous poster hash: abebf...044 Når sover egentlig mannen din? Anonymous poster hash: 1aa1b...4ab 1
Gjest anonym Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 Bruker han dop? Skulle ikke forundre meg når du beskriver måten han reagerte på... Eller har han generelt psykopatiske trekk?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Det er jo så vondt.. Vi venter jo barn sammen itilegg. Hva om han ikke slår igjen? Samtidig hva om han slår? Jeg trodde jeg ville få det fint nå. Jeg trodde je. Fortjente det nå..Anonymous poster hash: abebf...044 Jo, men du fortjener å få det fint. Det gjør du. Du har dessverre bare vært uheldig igjen. Og dette må du ut av. Og all fornuften din skriker at han aller mest kommer til å gjøre dette igjen. Du kan ikke utsette deg selv for dette her en gang til. Du må bort. Og du vet det. Prioriter deg selv, og ikke minst barnet ditt. Anonymous poster hash: 54a8d...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 Bruker han dop? Skulle ikke forundre meg når du beskriver måten han reagerte på... Eller har han generelt psykopatiske trekk? Ja, og at han måtte sove en time ekstra på kvelden. Anonymous poster hash: 1aa1b...4ab
HedvigR Skrevet 19. juni 2013 #19 Skrevet 19. juni 2013 Det er jo så vondt.. Vi venter jo barn sammen itilegg. Hva om han ikke slår igjen? Samtidig hva om han slår? Jeg trodde jeg ville få det fint nå. Jeg trodde je. Fortjente det nå..Anonymous poster hash: abebf...044 Hva om han slår barnet?Du fortjener virkelig ikke dette, ingen gjør det. Gjør deg selv en kjempetjeneste og forlat ham, uansett hvor mye han unnskylder seg. Mulig denne mannen virker mindre farlig for deg pga. han ikke har vist like voldelige tendenser som din eks, men det at man er MINDRE voldelig er ikke bra nok for deg, man skal ikke være voldelig i det hele tatt.Brudd er jo kjempevanskelig, og du er jo fortsatt glad i mannen, men ikke la han ødelegge livet ditt. Du skal leve det i mange år fremover, og da trenger du gode personer rundt deg, særlig når det gjelder dine nærmeste.Stor klem til deg! 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2013 #20 Skrevet 20. juni 2013 Selv om han ikke mente å slå deg, så gjorde han det. Han har problemer med å kontrollere sinnet sitt og har dårlig impulskontroll, ergo vil dette gjenta seg selv om han lover gull og grønne skoger. Det faktum at han spytta deg i ansiktet... Vel, det er noe av det mest respektløse en kan gjøre mot et menneske. Du må enten forlate fyren eller få ham til oppsøke hjelp. Dere kan ikke ha det slik, han er en tikkende bombe slik han er nå. Anonymous poster hash: 1f3ee...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå