Sugar&Spice Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Har noen av eksene deres oppført seg rart i etterkant av bruddet? Tenker på historier ala det her: Det ble slutt med eksen og meg for et år siden og vi har begge gått videre. Jeg fikk et smykke av han (249,-) da vi var sammen og nå fikk jeg en melding om at han ville ha det tilbake for å gi det til nye dama.. Helt sjokkaAnonymous poster hash: 41e94...749
Gjest Novacane Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Hadde en eks som var utro mot meg, det som var mest sårende var at han ikke en gang forsøkte å unnskylde seg, så jeg dumpet han. Så kommer han, flere måneder etterpå på døra med en bukett med roser for å unnskylde seg for sidespranget han hadde for flere måneder siden. Hallo i luken? Tok ikke imot de rosene for å si det pent
Sugar&Spice Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2013 Hadde en eks som var utro mot meg, det som var mest sårende var at han ikke en gang forsøkte å unnskylde seg, så jeg dumpet han. Så kommer han, flere måneder etterpå på døra med en bukett med roser for å unnskylde seg for sidespranget han hadde for flere måneder siden. Hallo i luken? Tok ikke imot de rosene for å si det pent Hahahaha! er det mulig...! Hva tenker de med?!
Ferny Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Eksen min ville prøve å bli venner igjen etter et relativt dramatisk brudd. Så han spør om vi ikke skal møtes en kveld. Jeg sier ja, og vi avtaler sted og tid. Når jeg møter opp, så har han invitert en annen jente (.....en han datet??). Jeg bare så han/de og gikk fra stedet. Etterpå beklaget han veldig. Han skjønte at det var teit gjort av han. Men slengte samtidig med - men trodde ikke du brydde deg uansett. ..... (!!!!!) ..... altså, om målet var å bli venner igjen, så var det helt på bærtur ja. Jævla idiot. :fise: 1
Sugar&Spice Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2013 Eksen min ville prøve å bli venner igjen etter et relativt dramatisk brudd. Så han spør om vi ikke skal møtes en kveld. Jeg sier ja, og vi avtaler sted og tid. Når jeg møter opp, så har han invitert en annen jente (.....en han datet??). Jeg bare så han/de og gikk fra stedet. Etterpå beklaget han veldig. Han skjønte at det var teit gjort av han. Men slengte samtidig med - men trodde ikke du brydde deg uansett. ..... (!!!!!) ..... altså, om målet var å bli venner igjen, så var det helt på bærtur ja. Jævla idiot. :fise: Jøss............. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Han skulle ha tilbake alt han hadde gitt meg. Også det som var ødelagt, for det skulle han reparere. Javel, han fikk det som han ville Det var en bamse, ødelagt musikkspiller, høretelefoner, en dildo og diverse filmer Endret 19. juni 2013 av Evilposelos 5
Sugar&Spice Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2013 Han skulle ha tilbake alt han hadde gitt meg. Også det som var ødelagt, for det skulle han reparere. Javel, han fikk det som han ville Hahahaha, herlighet.
LMJ Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Jeg var sammen med en gutt når jeg gikk på videregående. Han hadde relativt høyt pengeforbruk siden han var i full jobb. Noe jeg gjorde klart at jeg ikke hadde økonomi til siden jeg jobbet deltid ved siden av skole. alikevel ville han ut å spise og på kino støtt. Han betalte alltid. når det ble slutt etter HAN var utro krevde han penger tilbake!! typ 10000. haha. jeg ba han reise til helvete 3
sol87 Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Jeg hadde noe på gang med en fyr en periode, men han ønsket "ikke noe mer" som han sa, så vi holdt nå på fram til jeg ble lei av det, siden jeg ville ha et seriøst forhold. Da hadde han hele tiden gnålt om at "forholdet var casual" og at det ikke ville bli noe mer osv. Jeg sa derfor nei takk til å møtes mer med begrunnelsen at han ikke ønsket noe mer, og han tok det (tilsynelatende) pent. En uke senere var jeg på byen, og da dukket han også opp på samme sted. Da hadde jeg rota med en annen gutt, og tenkte ikke noe videre på at han var der, siden han klart hadde sagt at han ikke ønsket noe forhold med meg. Men gjett hva...den kvelden brukte han på å syte over at jeg rota med andre, at det var "for tidlig" og at han var skuffet fordi han hadde trodd det kunne bli noe mer mellom oss. Da jeg konfronterte ham med denne dobbeltkommunikasjonen sa han at han hadde lyst til at vi skulle bli sammen, men at det at det ikke kunne bli noe mer, det vare bare sånt som "gutter sier". Åja. Se u later loooser. Endret 19. juni 2013 av sol87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå