Gå til innhold

Kan du anbefale en koffert for en treåring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker på å kjøpe en liten trillekoffert til treåringen vår før vi skal ut på reise i sommer. Har dere noen dere kan anbefale?

Anonymous poster hash: 1b8e4...ecb
Skrevet

Min erfarenhet med resa med barn säger att mamma eller pappa oftast får köra/bära barnets väska också, eller så kör barnet trillekofferten in i ben på andra människor på flygterminalen.

Personligen hade jag valt en liten ryggsäck (det är lättare att bära trött barn med ryggsäck än tröttbarn med trillekoffert plus eget handbagage och handväska).

Annars är en sån Trunki trevlig

• Liker 1
Skrevet

Samsonite har veldig søte kofferter til barn. Foreløpig har jeg holdt meg unna, av årsaker som Furstina nevner. Barnet har en sekk med noen lette leketing i. Alt annet går i min carryon og min store koffert.

Skrevet

Cuties and Pals. Kan få kjøpt matchende sekk og trillekoffert med søte dyr på :)

AnonymBruker
Skrevet

Min erfarenhet med resa med barn säger att mamma eller pappa oftast får köra/bära barnets väska också, eller så kör barnet trillekofferten in i ben på andra människor på flygterminalen.

Personligen hade jag valt en liten ryggsäck (det är lättare att bära trött barn med ryggsäck än tröttbarn med trillekoffert plus eget handbagage och handväska).

Annars är en sån Trunki trevlig

Vårt barn er vant med å trille egne små traller i matbutikken. Den eneste utfordringen der er at vi må passe på at han ikke springer med det, at han bare går vanlig. Vi ønsker helst å gi ham en trillekoffert som han kan trille selv, så han får følelsen av hvordan det er når man er ute og reiser (selv om vi har vært på reisfot sammen før). Vi har allerede ordentlige sekker til ham. Jeg tenker at trunki høres greit ut ift at han kan sitte på den, men finnes det noe bånd på den som han kan dra på? Eller er det bare det midterste som vi voksne skal dra? Er det god kvalitet på disse?

TS

Gjest Maman
Skrevet

Vi har Trunki, og den har et bånd de kan dra i. Det er også en fin størrelse å ha med inn på flyet, og den er fin å sitte på når det er kø på flyplassen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Trunki, og den har et bånd de kan dra i. Det er også en fin størrelse å ha med inn på flyet, og den er fin å sitte på når det er kø på flyplassen.

Ok. Bra den har et slikt bånd i tillegg. Kanskje vi kjøper den da. Takk for svar, folkens. :)

TS.

Skrevet

De har (eller hadde?) nesten helt lik koffert som Trunki på Nille. Kosta 199,-. Trunki er vel en del dyrere?

AnonymBruker
Skrevet

De har (eller hadde?) nesten helt lik koffert som Trunki på Nille. Kosta 199,-. Trunki er vel en del dyrere?

Takk for tipset! Skal sjekke det ut!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...