Gå til innhold

Del dine spøkelsesopplevelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du leste riktig.

Tror du at det finnes noe fra den såkaldte "andre siden"?

Har noen merket noe som dere er sikker på ikke kan ha skjedd av seg selv, og som er uforklarelig?

Jeg opplevde noe for litt siden. Jeg har nylig mistet min morfar.

Da jeg var hjemme, skulle jeg koke vann. Jeg satte inn ledningen i stikkontakten (vannkokeren var ennå ikke fylt med vann). Da jeg åpnet skapet ved siden av for og finne varmdrikke, hørte jeg at ledningen ble dratt ut sakte av stikkontakten. Og smalt ned på benken.

Jeg er bombesikker på at jeg satte den ordentlig inn, som jeg alltid gjør. Det høres som om den skled ut.

Samtidig er det rart at den kan dras jevnt og sakte ut da det er ganske hardt og sette den inn. Men den kan umulig falt ut av seg selv..

Kom med opplevelser! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen opplevelser selv men er kjempe spennende og lese så kjør på :D

• Liker 1
Skrevet

Ja, du leste riktig.

Tror du at det finnes noe fra den såkaldte "andre siden"?

Har noen merket noe som dere er sikker på ikke kan ha skjedd av seg selv, og som er uforklarelig?

Jeg opplevde noe for litt siden. Jeg har nylig mistet min morfar.

Da jeg var hjemme, skulle jeg koke vann. Jeg satte inn ledningen i stikkontakten (vannkokeren var ennå ikke fylt med vann). Da jeg åpnet skapet ved siden av for og finne varmdrikke, hørte jeg at ledningen ble dratt ut sakte av stikkontakten. Og smalt ned på benken.

Jeg er bombesikker på at jeg satte den ordentlig inn, som jeg alltid gjør. Det høres som om den skled ut.

Samtidig er det rart at den kan dras jevnt og sakte ut da det er ganske hardt og sette den inn. Men den kan umulig falt ut av seg selv..

Kom med opplevelser! :-)

Kjip morfar, som ikke unner deg varm drikke.

• Liker 1
Gjest Puravida
Skrevet

Tror ikke på spøkelser selv, men bor på en gammel gravplass og har hørt noen løpe midt på natta i den lange korridoren vår i etasjen under soverommet mitt. Hørte barnelatter og lette skritt.

Har hørt noen løpe på og røske tak i dørhåndtaket på loftet midt på natten (låst dør) og har sett en skygge av en mann på et tomt rom i huset. CD spilleren min (da vi hadde de haha) pleide å skru seg på automatisk og spille musikk på kvelden en gang i blandt.

Slik forklarer jeg det: den selvspillende CD spilleren ble skrudd på pga elektrisitet som lå igjen i kretsen. Alt det andre er noe hjernen min har funnet på. Leste et sted at det eneste hjernen trenger for å finne på en hendelse er en liten lyd som hjernen kjenner igjen. Type et knirkefritt i trappen og plutselig har du hørt at noen gikk ned trappen. Er du i tillegg i mørket vil frykten hjelpe hjernen å finne på ting som ikke er sant.

Skrevet

Hørt noen gå i trapper, smeller med dører, vannkran som har slått seg på av seg selv, bikkja løp og bjeffet etter noen, hørt noen prate i andre etasje mens bare jeg var hjemme og gardina blafret selvom det ikke var noe trekk. Alt i ett hus. Glad jeg ikke bor der noe mer.

Skrevet

Syns det er spennende å lese slike tråder, kjenner det grøsser i hele meg! :hakeslepp::bond:

Tror ikke på spøkelser selv, men bor på en gammel gravplass og har hørt noen løpe midt på natta i den lange korridoren vår i etasjen under soverommet mitt. Hørte barnelatter og lette skritt.

Jeg hadde aldriiii i mitt liv bodd på en gammel gravplass, grøss!!! :unsure:

Gjest Puravida
Skrevet

Syns det er spennende å lese slike tråder, kjenner det grøsser i hele meg! :hakeslepp::bond:

Jeg hadde aldriiii i mitt liv bodd på en gammel gravplass, grøss!!! :unsure:

Huset vårt er 350 år gammelt og er bygget oppå en revet kirke med gravplassen der bare, selvfølgelig, gravsteinene ble flyttet. Så er jo kjempe lenge siden likene råtnet vekk og ble til jord. Så er jo egentlig ikke en gravplass lenger:)

Skrevet

Huset vårt er 350 år gammelt og er bygget oppå en revet kirke med gravplassen der bare, selvfølgelig, gravsteinene ble flyttet. Så er jo kjempe lenge siden likene råtnet vekk og ble til jord. Så er jo egentlig ikke en gravplass lenger:)

Skjønner, men hadde nok ikke klart det alikevell, så pinglete som jeg er :lol::bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...