Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å finne noen hudpleiere som KAN forme bryn riktig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå til en fast plass for å forme øyenbryn, og har alltid vært fornøyd men de er ganske overpriset så denne gangen tenkte jeg at jeg skulle spare penger (60kr) og dro til en annen plass (som viker ganske profesjonell og ordentlig).

Hun som vokset brynene har tatt bort 1/4 av brynene mine, og resultatet ser ut som noe jeg kunne fått til selv - i blinde.

Jeg fatter ikke at en person som har dette som yrke klarer å bomme så jævlig.

Bare fordi den type form passer på HENNES ansikt, betyr ikke at det passer på mitt ansikt. Hele min naturlige form på brynet er borte. Det er helt utrolig at hun ikke tok litt om gangen og spurte underveis om hun skulle ta mer,enn å bare rive av en så stor del av brynene mine. Jeg har et stort mellomrom mellom brynene og blir rett og slett irritert hver gang jeg må se meg selv i et speil. Aldri har jeg vært så misfornøyd. Fikk tilbud om å få rettet de opp igjen når de har vokst ut igjen, men det blir det jo minst et par måneder til.

Jeg har hatt noen episoder der jeg ikke har vært 100% fornøyd med resultatet,men aldri har det vært så dårlig utført som denne gang.

At det går an.

/rant

Anonymous poster hash: 09ff4...ad4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vet du til neste gang at 60 kr kanskje ikke var verdt det? Bryn er veldig kjipt å få feil, og vanskelig å fikse. Du kan jo evt prøve å korrigere feilen med sminke/permanent makeup. Men det koster endel.

Skrevet

Enig med henne over. De som kan faget sitt kan ta anstendig betalt. Jeg styrer unna " billigsjappaer" , selv om det sikkert er noen flinke enkelt terapeuter der og.

Og har også merket at de stedene der det koster litt mer, så setter de av mer tid til hver kunde. Mindre stress og rullebånd. Ergo de kan være mer nøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...