Gå til innhold

Er dette grunn til å bli sur på bestevenninne eller er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et halvt år siden møtte jeg en hyggelig og veldig kjekk fyr.Vi snakket en del sammen, og han fikk nummeret mitt. Vi avtalte en date, men den ble dessverre ikke noe av da jeg plutselig måtte dra bort noen uker. Vi sender litt meldinger til hverandre og har en fin tone.

Så inviterer han meg på innflytningsfest. Jeg kjenner ingen av vennene hans. Han sier at jeg kan med noen venninner dersom jeg ønsker det. Tar med min aller beste venninne.

Fra vi kommer dit til vi drar, legger han an på min venninne. Jeg blir sittende ved siden av og snakke med noen venninner av han og observerer situasjonen. Jeg ble naturligvis skuffet og lei meg, noen min venninne merket.

Etter denne innflyttningsfesten har vi ikke hatt kontakt, men jeg fant nylig ut at min venninne har jevnlig kontakt med han. Vet ikke hva deres relasjon er for jeg fant det ut tilfeldig og min venninne vet ikke at jeg vet. Har derfor ikke spurt henne.

Jeg kjenner jeg er sur. Ikke fordi jeg nødvendigvis vil ha denne gutten, men fordi jeg synes det er rart at hun ikke har nevnt han i løpet av dette halve året.

Overreagerer jeg? Siden vi faktisk aldri datet?

Anonymous poster hash: c2f94...a3f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du overreagerer ikke. Men jeg tror ikke du har gått glipp av noe heller akkurat.

Han, virker som den største douchebagen som er, når han ligger an på venninnen din i stedet for deg. Det var jo deg han inviterte og ønket å bli bedre kjent med vel? Inntil han så venninnen din. Da forandret saken seg straks. Og det hadde den muligens og gjort, ved en senere anledning.

Hun, tror jeg ikke bryr seg så mye om deg. Hun var vel fullstendig klar over at dere skulle på denne festen fordi du ville bli bedre kjent med ham? Likevel, når hun opplever at han ligger an på henne så gjør hun ingenting med situasjonen, som f.eks styre oppmerksomheten hans over på deg. Men det var vel ikke så ønskelig det da, å tenke på deg og ditt i en slik omstendighet.

Du, burde vurdere vennskapet ditt med henne. Din aller bestevenn, sier du? Når hun så åpenbart dolker deg i ryggen så lett, hvorfor har du brukt så mye tid på henne? Har hun en tendens til å oppføre seg sånn mot deg?

Anonymous poster hash: dfaf9...c0e
  • Liker 10
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke akseptabelt at din venninne responderte på flørtingen hans på festen. Og at hun har holdt kontakt med han uten å fortelle deg det etterpå, tyder jo på at hun virkelig har noe å skjule. Kutt henne ut. Jeg ville bare sendt henne en melding med: "Jeg vet."

AnonymBruker
Skrevet

Du vet faktisk ingenting enda. Ta kontakt med venninna de.

Anonymous poster hash: d7900...bdc
Skrevet

Hadde nok blitt ekstremt skuffet, men før jeg hadde blitt sur ville jeg snakket med henne og hørt hva som faktisk foregår. Er det noe mellom dem hadde jeg nok blitt litt småsur, mest fordi det faktisk er ganske dårlig av henne å ikke fortelle deg det - siden dere faktisk har datet. Men ta det opp med henne, du!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna!

Anonymous poster hash: 3e602...5b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...