Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket troll?

AnonymBruker
Skrevet

Hormontrollet?

Anonymous poster hash: 3dde1...88e
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje greiere å opprette en tråd på ris&ros, sånn at man får svar fra en moderator?

Anonymous poster hash: 09204...84c
Skrevet

Tror du må være mer spesifikk på hva du snakker om :P

Har dette noe med graviditet å gjøre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er man automatisk et troll dersom man ikke diller og daller og fjaser med dere? Er man et troll fordi man kanskje stiller litt spørsmål til om måten DU gjør ting på kanskje ikke er de smarteste dersom du har et problem du vil kvitte deg med?

Her inne er det slik! Her skal det koses og moses og dilles og dalles. Ikke kom med råd til de perfekte KG-mødrene, for de vet best! (Men hvorfor i pokker starter de klagetråder da????)

Anonymous poster hash: 197d7...166
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er man automatisk et troll dersom man ikke diller og daller og fjaser med dere? Er man et troll fordi man kanskje stiller litt spørsmål til om måten DU gjør ting på kanskje ikke er de smarteste dersom du har et problem du vil kvitte deg med?

Her inne er det slik! Her skal det koses og moses og dilles og dalles. Ikke kom med råd til de perfekte KG-mødrene, for de vet best! (Men hvorfor i pokker starter de klagetråder da????)

Ehhhhhhhhhh

Anonymous poster hash: 3dde1...88e

• Liker 1
Gjest Elyssa
Skrevet

Hvilket troll?

Er man automatisk et troll dersom man ikke diller og daller og fjaser med dere? Er man et troll fordi man kanskje stiller litt spørsmål til om måten DU gjør ting på kanskje ikke er de smarteste dersom du har et problem du vil kvitte deg med?Her inne er det slik! Her skal det koses og moses og dilles og dalles. Ikke kom med råd til de perfekte KG-mødrene, for de vet best! (Men hvorfor i pokker starter de klagetråder da????) Anonymous poster hash: 197d7...166

DET trollet ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

edin...

Anonymous poster hash: 6229a...21b
Skrevet

Jeg har også blitt kalt troll, bare fordi jeg er kritisk til ting disse "KG-mødrene" mener. Har ikke jeg rett til å komme med min mening som er annerledes enn mangfoldets?

Gjest Magdalene
Skrevet

Men kjære... Folk spørr jo om råd, nettopp fordi den måten de gjør ting på IKKE fungerer lenger.

Det har da ingen ting med saken å gjøre om hvorfor de endte med å få den "uvanen". De spørr om hjelp til å bli kvitt ett problem og da trenger de vel ikke å høre at det kun er ens egen feil... Det er de fleste garantert klar over.

Man bør jo også ha i bakhodet at både babyer og foreldre er forskjellige, og selv om du hverken trengte å bysse, amme, trille, bære etc... Så kan det ha vært det eneste som har roet babyen til naboen som bare ønsker at babyen skal sove usle 20min, om det så må trilling til.

Det har ingen ting med kosemosing å gjøre, men å svare på hva folk spørr om, og svare høffelig. Ikke bare gulpe opp noe galle som ikke hjelper noen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De "perfekte" kg mødrene tar jeg med en klype salt. Ler høyt da jeg leser hva de skriver, ikke vanskelig å lyve på seg på nett.

Anonymous poster hash: 1ca82...1d6

Gjest Magdalene
Skrevet

Jeg har også blitt kalt troll, bare fordi jeg er kritisk til ting disse "KG-mødrene" mener. Har ikke jeg rett til å komme med min mening som er annerledes enn mangfoldets?

Men det er jo ikke meningene som gjør folk til et troll, men måten meningene formidles på.

• Liker 5
Skrevet

Men det er jo ikke meningene som gjør folk til et troll, men måten meningene formidles på.

Nei, ikke alltid. Eller jo, men her inne blir man kalt troll bare man ikke er enig med flertallet.

Jeg er usikker på om alle her vet definisjonen på et troll.

Gjest Elyssa
Skrevet (endret)

1.Forum troll

Someone who gets pleasure by typing annoying/controversial/offensive words at strangers on internet forums, for them to read.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=forum+troll

Er noen her som i dag har gått inn på veldig mange tråder og slengt rundt seg med direkte ondskapsfulle utsagn.

Meningsløs og provoserende kverulering, rett og slett.

Endret av Elyssa
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

DET trollet ;)

Er det så vanskelig for deg å se at andre ikke har de problemene du har da det gjelder barnet ditt? Er det så vondt å høre at andre har gjort ting annerledes enn akkurat DEG, Elyssa? Tåler du ikke høre at andre har bedre råd enn deg selv?

Gjest Elyssa
Skrevet

Er det så vanskelig for deg å se at andre ikke har de problemene du har da det gjelder barnet ditt? Er det så vondt å høre at andre har gjort ting annerledes enn akkurat DEG, Elyssa? Tåler du ikke høre at andre har bedre råd enn deg selv?

Åja, der traff du spikeren på hodet ja :ironi:

Kan du ikke bare finne på noe annet å gjøre? Det er menneskers følelser du kødder med her. Mennesker som gjør så godt de kan og ikke fortjener de sure oppgulpene dine, bare fordi du har en kjedelig onsdag!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åja, der traff du spikeren på hodet ja :ironi:

Kan du ikke bare finne på noe annet å gjøre? Det er menneskers følelser du kødder med her. Mennesker som gjør så godt de kan og ikke fortjener de sure oppgulpene dine, bare fordi du har en kjedelig onsdag!

Det er da vitterlig mer enn EN person som er litt kritiske til den typiske KG-hønemora! Ser du ikke det må du få opp øynene dine litt.

Og hva mener du med at de som er kritiske til bl.a. samsoving og bruk av pupp som smokk kødder med følelser?

Skal vi ikke ha lov til å si våre meninger om akkurat disse temaene? Hvorfor skal vi ikke kunne det? Fordi DU ikke er enig? Fordi du mener man MÅ gjøre slik og sånn for å være en god mor?

Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg er sjeleglad for at jeg aldri har brukt puppen min som smokk eller trillet eller kjørt tur med babyen for å få han til å sove. JEG ville aldri gjort det, uansett! Hvorfor tåler ikke DU å høre det? Hvorfor er jeg et troll fordi jeg mener det?

Lurer også på hvorfor JEG skal godta å bli kalt dårlig mor fordi jeg ikke har babyen på brystet mitt 24/7 ? DEt er liksom helt i orden!

Det er som om dere er en liten klubb med mødre som sliter litt med bl.a. søvn og de som ikke har det slik er dårlige mødre! Det er jo fullstendig urimelig!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å reagere på dårlig oppførsel og den gi-andre-mødre-dårlig-samvittighet-stemningen her inne, men dette er et offentlig forum ment til debatt og meningsutveksling. Derfor blir det totalt urimelig å nærmest forvente at ingen motsier hverandre eller deler erfaringer som er ulike ens egen.

Anonymous poster hash: 09204...84c
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære... Folk spørr jo om råd, nettopp fordi den måten de gjør ting på IKKE fungerer lenger.

Det har da ingen ting med saken å gjøre om hvorfor de endte med å få den "uvanen". De spørr om hjelp til å bli kvitt ett problem og da trenger de vel ikke å høre at det kun er ens egen feil... Det er de fleste garantert klar over.

Det er nok ofte ens egen feil dersom man har et problem.

Anonymous poster hash: 382b3...809

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...