MsPaddington Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Trenger frie hekker veldig god plass? Jeg kunne tenke meg fri hekk fordi jeg ikke ønsker å bruke tid på å klippe og fordi jeg ønsker blomster, men den bør ikke bli for tykk. Er det mulig? Hvordan finner jeg ut hva slags jordsmonn som er i hagen min? Hvis du har/har hatt en eller flere av disse plantene i hagen din, kunne du gitt meg din erfaring med dem? Marskrossved Blodrips Sibirskjærsmin Vierhortensia Stuehortensia Sommerfuglbusk Prydperlebusk Klatrebeinved Liten eldkvede Bunndekkerose Gravmyrt Stor valmuesøster Praktakeleie Ballblom Duppesoleie Kaukasus-skabiosa Skogsymre Hageprimula Sibirvalmue Høststorkenebb Frynsesøte Forglemmegei Fjellflokk Skyggesildre Takker for svar!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Jeg har såkalt fri hekk. Den må allikevel klippes ut mot veien for den breier seg. Jeg har en av mispletypen og den blir rundt 150-200 cm høy. Den blir bred, men jeg klipper den mot veien og mindre mot egen tomt. Setter noe rotskudd. Jordanalyse kan sendes inn til Ås? Søk på nett. Anonymous poster hash: 34e15...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå