cappocino Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Testet idag tidlig for EL men uten resultat.. kjenner nå i venstre side "stikkinger" som om noe er på gang... Kan jeg teste igjen i løpet av dagen eller er den ingen hensikt? ...kanskje dumme spm som kommer fra meg nå men er helt grønn i dette her... :oops:
Snuppelure Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 Du kan jo teste akkurat så mye du vil og når du vil :-) men det blir ikke mer EL av å teste. Gjør som My sier du, og vent til i morgen. Lykke til.
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 14. april 2004 #4 Skrevet 14. april 2004 Du bør teste for eggløsning på ettermiddagen, det er da hormonkonsentrasjonen er størst, hormonene produseres nemlig først på morgenen. Altså i motsetning til graviditetstester som skal tas på morgenurin.
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #5 Skrevet 14. april 2004 Du bør teste for eggløsning på ettermiddagen, det er da hormonkonsentrasjonen er størst, hormonene produseres nemlig først på morgenen. Altså i motsetning til graviditetstester som skal tas på morgenurin. Men det står på pakken med eggløsningtester at man skal teste med morgenurin. Hva stemmer?
Rannva Skrevet 14. april 2004 #6 Skrevet 14. april 2004 Stol på pakken du. Det gjorde jeg, og fikk resultat når jeg hadde el.
Gjest Cuddly Skrevet 14. april 2004 #7 Skrevet 14. april 2004 Jeg stoler på at produsenten vet hva de driver med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå