QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. juni 2013 #1 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei, jeg har en del øl som har gått ut på dato i februar, de har stått i kjøleskapet i 1-2 år, lurer på hva de smaker nå? Smaker de mer gjær? Bør jeg kjøpe nye isteden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 19. juni 2013 #2 Del Skrevet 19. juni 2013 Det går nok helt fint! Jeg drakk øl som hadde gått ut på dato for 2 år siden, det funket knall! Kan hende smaken er litt rar men når det bare er februar og den har stått kald ser jegi kke noen problemer med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 19. juni 2013 #3 Del Skrevet 19. juni 2013 Ingen problem, er bare å drikke. Men kan vere kvaliteten ikkje er 100%, dvs at dei ikkje smaker heilt likt som nye. Men det er ikkje store forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei, jeg har en del øl som har gått ut på dato i februar, de har stått i kjøleskapet i 1-2 år, lurer på hva de smaker nå? Smaker de mer gjær? Bør jeg kjøpe nye isteden? Noe øl tåler det fint, noe øl tåler det dårlig. Som med en flaske vin må du nesten bare åpne og lukte/smake. Du finner det nok ut om den har blitt udrikkelig på veien. Anonymous poster hash: 667a5...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 20. juni 2013 #5 Del Skrevet 20. juni 2013 Garantert ikke noe problem å drikke dem, men mulig de ikke smaker like godt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #6 Del Skrevet 3. januar 2017 jeg fann denne posten fordi jeg lurte på det samme... en del årsiden siden denne posten. og jeg åpnet nettopp en CB og smakte ingen forskjell. eneste rare var at det var gamle flasken :D hehe Anonymkode: 0fac9...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå