AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Har en mini på drøyt 8mnd. Der er mye styrr på natten og på dagen sover mini en lur på 45 min om det soves overhodet. Føler meg sliten og opplever at jeg blir negativ i samhandling med mini...er det lov å bli sliten av eget barn? Går 1-2 lange trilleturer hver dag, bysser, rugger har t.o.m kjørt biltur for å få mini til å sove. Har faste måltider til faste tider og har fram til nå hatt faste sovetider også....Anonymous poster hash: bc5ed...31c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Så klart er det lov! Anonymous poster hash: 749c3...838 2
kalinka85 Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Barn er slitsomme. Slik de det bare. Det vet alle. Ingenting å syte av! 2
Shadee Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Barn er slitsomme. Slik de det bare. Det vet alle. Ingenting å syte av! Jeg klarte visst å plusse deg...... Det var absolutt ikke meningen! Du er hyggelig og konstruktiv som vanlig..... Ja, det er helt normalt! Alle blir slitne innimellom, prøv å sov mest mulig når baby sover og senk kravene til deg selv en periode.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Jeg klarte visst å plusse deg...... Det var absolutt ikke meningen! Du er hyggelig og konstruktiv som vanlig..... Ja, det er helt normalt! Alle blir slitne innimellom, prøv å sov mest mulig når baby sover og senk kravene til deg selv en periode. Hva om du har en baby som nesten ikke sover på dagtid? :/ Som er avhengig av trilling osv for å sovne? :/ Anonymous poster hash: f088d...538
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 Barn er slitsomme. Slik de det bare. Det vet alle. Ingenting å syte av! Hvorfor er du på et diskusjonsforum når ingen har lov til å spørre om noe og ingen får lufte tankene sine? Du får skrive en liste over ting det er lov til å ta opp da vettu, så slipper du å irritere deg sånn. 3
Tibbie Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å bli lei og sliten av eget barn. Det er vell da du har mest rett til det! Det er ditt eget barn du henger mest med, og det er ditt eget barn du har mest ansvar for. Da er det klart du blir sliten. Spesielt om det er mye gråting og bråk. Får du ikke søvnen din, vil du bli lei og sliten. Uansett hva det gjelder.
Stinelin Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 Det er lov, og veldig forståelig! Trøsta er at det blir bedre etterhvert, selv om det er en mager trøst der og da. Min eneste løsning er vel egentlig å sørge for å få avlastning på en eller annen måte. Mann, foreldre, venner, ungjenter som vil trille, bare slik at du får litt tid for deg selv. Her har det fungert bra å overlevere vogn med sovende unge til f.eks bestemor sammen med neste måltid. Da kan hun ta han opp når han våkner, leke litt, gi mat og leke litt til. Så får jeg sovet et par timer, og tar over før han blir utålmodig eller bestemor for sliten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå