Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et år ble jeg slått av min samboer. Jeg har vært gjennom mitt livs største helvete til nå. Vært på bånn og er på vei oppover. Saken ligger for behandling hos politiet, men endelig har jeg fått besøksforbud. Endelig kan jeg puste lettet ut! Han får ikke lov til å oppholde seg i nærheten av meg, han får rett og slett ikke lov. Snart har det gått et år siden jeg anmeldte han, og nå.. Idag ble besøksforbudet innviglet. Jeg er i lykkerus! Endelig! Nå skal jeg ta tilbake livet mitt, jeg skal prøve å leve fullt ut igjen.

Anonymous poster hash: f1701...f4e
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk :-)

AnonymBruker
Skrevet

Herlig!! Glad på dine vegner :):blomst:

Anonymous poster hash: 12cd2...123
  • Liker 2
Skrevet

Eeeh så bra?

Jeg synes ikke besøksforbud er noe å feire.

Når den endelige forsoningen kommer, - ja da skal jeg være den første til å spandere champagne på deg og fyren!

Fred er noe å feire, ikke krigen begynnelse. Ikke glem det jenter! =)

Skrevet

Det er godt å endeleg lese eit innlegg der trådstartar er fornøgd og positiv til framtida!

Kos deg med go-kjensla, TS! :)

• Liker 2
Skrevet

Eeeh så bra?

Jeg synes ikke besøksforbud er noe å feire.

Når den endelige forsoningen kommer, - ja da skal jeg være den første til å spandere champagne på deg og fyren!

Fred er noe å feire, ikke krigen begynnelse. Ikke glem det jenter! =)

Besøksforbud er en form for fred vettu, waco. På samme måte som FN overvåker "freden" ulike steder.

Men i visse tilfeller så er faktisk besøksforbud eneste løsning; når folk er så gale i hodet at de ikke kan la andre få være i fred.

• Liker 3
Skrevet

Besøksforbud er en form for fred vettu, waco. På samme måte som FN overvåker "freden" ulike steder.

Men i visse tilfeller så er faktisk besøksforbud eneste løsning; når folk er så gale i hodet at de ikke kan la andre få være i fred.

Helt sikkert, jeg bar tenkte det at forsoning ofte er vanskelig med besøksforbud! =)

Menmen, jeg er glad det løste seg i dette tilfellet.

Gjest Murica
Skrevet

Hva faen er galt med folk?

Skjerp dere!

Ts, flott du kom deg bort og fikk besøksforbud. Må være godt å vite at du får være i fred endelig. =)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avpsoringer, sam svar/siteringer til disse

Sophie-Ann, mod

AnonymBruker
Skrevet

Vil takke for svar! Det er en kjempe deilig følelse å vite at jeg endelig får fri og kan starte mitt eget liv. Nå føles ting så mye mer trygt, og jeg kan endelig senke skuldrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...