heed93 Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Heisann alle kvinner her inne:) trenger råd, gutt 20. Det er slik at jeg har hatt sex med en jente nå 4 ganger i løpet av 2012-2013. Alle gangene har vært one nights, og det har vært alkohol i bildet. Siste gang nå nå på lørdag.Problemet kommer her: Vi har en fortid sammen..alt begynte med en sommeren 2007 eller 2008. Jeg var hun sin første tenårskjærlighet, også den første gutten som kyssa ho, og den første jenta jeg kyssa. Detta var på ungdomskolen og begge var flaue og like gamle den gang da rundt 13-14. Vi ble etterhvert sammen og var det i ca et halvt år. Men vi har møtt hverandre oppigjennom og rota litt og klint på fylla. Ikke noe spesielt sånt sett, har vært i forhold i 2 år tidligere og det var langt mer seriøst en med denne jenta. Jeg har så mange flott minner med den jenta her, og har altid hatt et øye for ho.. og jeg begynner å lure på om gamle følelser våkner til live igjen, vet ikke om hun føler det samme? er detta normalt eller? at ho ligger med meg 4 gang nå, gjør ho det uten å føle noe liksom? Hun sier at hun ikke vet hvorfor det skjer, og ikke jeg heller. Jeg vet bare med alkohol i bildet så ender vi som regel sammen, og jeg faller pladask for henne. Mener ho er veldig pen jente og har mange gutter etter seg hele tiden..jeg er 20, og hun 19. Det blir faktiskt ikke så kleint i etterkant, i og med at vi møter hverandre ganske jevnligt i forhold til jobbsammenheng og later som ingenting..VI har også sagt til hverandre at vi ikke skal gjøre det igjen hver gang, sist gang i romjula så ble vi enige om det siden jeg sa jeg begynte få følelser. Men så ender vi opp på nytt, og jeg må bare si at sexen vi har er så etterlengta, intensiv og lidenskapelig, har hatt mange ONS og vet når knulle bare er knulle. Dagen derpå er ikke ille, vi takker begge for en fin natt/kveld..Ho liker ikke å snakke om følelser, og ho har sagt at ho egentlig ikke tenker over det, og at vi bare er venner når jeg hinter om det er noe mer inne i bildet. Er dette noe ho gjør for ho er redd for å binde seg? Er det bare sex ho vil ha? for vi har god kjemi liksom..jeg faller hjelp meg!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Er det fortsatt en ONS om du har hatt sex med personen før? Anonymous poster hash: 2b70c...1e5
heed93 Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2013 Er det fortsatt en ONS om du har hatt sex med personen før? Anonymous poster hash: 2b70c...1e5 Nei i prinsippet blir det jo feil, men vet ikke hva jeg skal kalle det. Føles ut som en one night siden det aldri er noe mer i bildet hvis du skjønner. 1
Gjest JakeGreen Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Du stiller et spørsmål ingen her inne kan svaret på. Det som imidlertid er tydelig er at du er mer følelsesmessig involvert enn henne. I hvert fall basert på det du skriver. Ikke snakk med henne om følelser. Gjør dette: Ta henne med på noe en dag, eskaler fysisk og knull henne godt og lenge. Etter det så snakker du ikke om følelser, men finner på noe nytt med henne en annen dag. Eller enda bedre; hun tar initiativ til å finne på noe med deg. Gi henne litt pusterom. Mange menn tror at kvinner blir mer tiltrekt og interessert når de forteller hva de føler og hvor håpløse de føler seg uten henne, men det er ikke sånn ting fungerer.. En jente liker å bli likt av en mann hun liker, men hun begynner ikke å like en mann kun fordi han sier at han liker henne. 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Wham, bam, thank you, man(?). Du burde gro deg et par baller og ikke vær så usikker på hvordan dette kan gå. For min del høres det ut som du har henne på kroken, men du prøver å dra inn snellen mer ord. Prate om situasjonen, fremtiden og ønsker. Vennskap eller kjærlighet. Bla bla bla bla. Hvis du trapper opp ons-ordningen deres, og ligger med henne noen ganger til. Uten å snakke så mye om følelser og den slags. Tar henne det opp så avviser du det, slik henne har gjort til deg frem til nå. Og på sikt, vips, så har hun falt for deg. Anonymous poster hash: d07fe...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå