Gå til innhold

Kjole med slep..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hvor mange av dere er det som har det?

Jeg har bestilt kjole med slep, hører fra "erfarne" bruder at det kanskje ikke er så praktisk. Man må jo gå å bære på slepet nesten hele dagen. Så da begynner jeg nesten å tvile på om jeg har gjort rett. Kjolen min er jo bare så fantastisk flott, drømmekjolen er det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har slep, men har hempe, så jeg kan bære det. Tror ikke det blir spes pes...Slik er det jo bare hvis man skal ha slep! Uansett...slep er flott!!

Skrevet

Jeg har det..Hvis drømmekjolen din har det, synes jeg du skal velge den! Kan jo være en mulighet å sy på en slags hempe så du kan feste slepet bak, så du slipper å gå å bære på det! Vet flere her inne som skal det..

Skrevet

Jeg skal få sydd på hemper på kjolen min, slik at jeg kan "henge opp" slepet bak på kjolen utpå kvelden. Jeg har sette flere gjøre dette med gode resulteter. Jeg orker ikke tanken på å måtte gå og løfte på slepet hele kvelden.

Sløret tar jeg av meg når jeg hekter opp slepet.

Skrevet

Jeg har slep på min kjole, men skal få sydd på en hempe slik at jeg kan henge den litt opp når det påkreves. Men jeg er i grunnen av den mening at om det blir litt slit med kjolen min så er det verdt det for den er nemlig den aller vakreste kjolen i hele verden (sånn heeelt objektivt sett... :ler: )!

Skrevet

Ååååhhh, det er så kjekt med slik tilbakemelding.

Det er akkurat slik jeg slik jeg også har tenk å gjøre det!

Jeg har en hempe som gjør at jeg kan bære slepet på armen, mens jeg skal få sydd på hempe® som gjør at jeg kan hekte opp slepet bak når jeg har behov for det!

Det er jo bare drømmekjolen jeg har funnet, men så begynte jeg nesten å tvile på det med slepet. Men det er nå bare en kjole for meg! Vet jeg skulle ha leita rimelig lenge for å finne en som matchet den :-)

Skrevet

Jeg har kjole med slep. Hemper den bare på armen når jeg skal gå rundt. Det går nok helt fint.

Skrevet

Hvilken kjole er det da? Har du bilde av den?

*nysgjerrig som vanlig*

Skrevet
Hvilken kjole er det da? Har du bilde av den?

*nysgjerrig som vanlig*

Jeg også... :oops:

Skrevet

Jeg har også kjole med slep, og regner med det kommer til å gå helt fint :-)

Skrevet

Jeg har kjole med slep, mamma har sydd på en liten pyntesløyfe og to usynlige knapper bak, så når jeg ikke vil ha langt slep hekter jeg den bare opp. Kjempeflott!!

Skrevet

Jeg har også et lite slep på min kjole. Jeg har en praktisk hempe til å ha over håndleddet, og kjolen er fortsatt lekker selv om jeg løfter opp slepet. Det kommer ikke til å være i veien i det hele tatt. Dessuten når får vi ellers muligheten til å gå i en slik kjole da jenter. Aldri. (forhåpentligvis :wink: )

Skrevet

Jeg skal ha laaaaaaaaaaaangt slep og har ingen planer om å hekte det opp i løpet av kvelden (men har hempe så jeg kan ha det over armen når vi skal danse). Om det blir slitsomt med langt slep så får det være det, da. Er jo ikke hver dag jeg har muligheten til å se ut som en prinsesse...

Skrevet

Hvordan fester man slepet bak med slike hemper egentlig? Kan noen gi meg det med teskjeer? *dum* :tunge1:

Skrevet

Jeg har bestemet meg for at jeg definitivt skal ha kjole uten slep. For det først synes jeg det ser rart ut med slep og for det andre ville det være svært upraktisk.

Men jeg tror det går ann å få "klippet av" slepet.. (av profesjonelle!!!)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde slep da jeg giftet meg, og var storfornøyd. Mye mindre "drass" enn fryktet, og så koselig å kunne ha slep denne ene dagen da!

Skrevet
Mye mindre "drass" enn fryktet, og så koselig å kunne ha slep denne ene dagen da!

Selv om det var mindre "drass" enn du fryktet, er det alt for mye for meg.. ;)

(men jeg er nok litt "annerledes" i og med at jeg skal "på by`n" etter vielsen)

Skrevet

Selv om det var mindre "drass" enn du fryktet, er det alt for mye for meg.. ;)

(men jeg er nok litt "annerledes" i og med at jeg skal "på by`n" etter vielsen)

Ja, da er det jo litt anderledes. Men jeg synes ikke det var noe drass altså, bare koselig drass isåfall. :ler:

Skrevet
Men jeg synes ikke det var noe drass altså, bare koselig drass isåfall.   :ler:

Enig i at hovedpoenget er hva du ønsker å ha.. :)

Hovedgrunnen til at jeg ikke vil ha slep er jo ikke det pratiske.. det er at jeg ikke vil ha det!!! (synes det ser utrolig teit ut.. og jeg ville derfor ikke føle meg vel)

Skrevet

Jeg hadde kjole med slep, og er enig med at det var et "koselig drass". Hadde hempe, så det ble jo hengende mye på armen, men det ser fantastisk ut på videoen når jeg kommer opp kirkegulvet med det lange slepet bak. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...