Gå til innhold

Dere som går ned ca 0,5 kg til 1 kg i uka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trener dere og hvor ofte? Hva spiser dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Kan jeg få spørre om dere har noen bra tips angående treningsvideoer på youtube? Unnskyld at jeg skriver i tråden din ts. Klarer ikke å lage ny tråd med mobil. Hvis det ikke er greit rapporterer jeg meg gjerne selv

Skrevet

Kan jeg få spørre om dere har noen bra tips angående treningsvideoer på youtube? Unnskyld at jeg skriver i tråden din ts. Klarer ikke å lage ny tråd med mobil. Hvis det ikke er greit rapporterer jeg meg gjerne selv

Går fint det vett;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ned 1 kg i uka. Har gått ned 3 kg på 3 uker, og skal ned 4 til. Jeg jogger/løper 2-3 ganger i uka, dette er runder på ca 5-6 km. Jeg tar også noen styrkeøvelser kanskje 1-2 ganger i uka (veldig enkle styrkeøvelser altså, litt knebøy og utfall for å trene rumpa).

Jeg spiser 1300 kcal daglig. Jeg har byttet ut brød med knekkebrød (rugsprø, husman), og spiser pålegg som kalkunskinke, mager smøreost, kaviar, makrell i tomat, mager cottage cheese osv. Jeg spiser også en del naturell yoghurt naturell med bringebær, blårbær og sunn müsli. Egg går det en del av, til frokost kan jeg f.eks. koke et egg og spise det på et knekkebrød. Jeg lager i blant omeletter med cc til lunsj, og til middag går det mye i rent kjøtt og fisk (kyllingfileter, laksefileter, rent kjøtt) med salat på siden. Som mellommåltid spiser jeg en del grønnsaker (masse gulrøtter, og litt brokkoli og blomkål). Frukt spiser jeg også :)

Anonymous poster hash: 33e18...8dd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jillian michael shred program - level 1, 2 og 3. Jeg begynte på mandag og litt støl allerede :)

Anonymous poster hash: 1a9d0...ecd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ned en kg i uka, men så er jeg veldig overvektig og har mye å ta av.

Jeg spiser i underkant av 1700 kalorier pr dag.

Frokost og lunsj består ofte av knekkebrød med leverpostei, makrell i tomat, mager ost, skinke, roastbeef eller egg. Pluss paprika og agurk. Og et glass skummet melk til frokost.

Middagen er vanligvis fisk (laks, sei, torsk, steinbit) eller kjøtt (svinefilet, biff, kyllingfilet) med masse grønnsaker til. En gang i uka spiser jeg pizza, nachos, taco eller tilsvarende kosemat. Passer på å ha godt med grønnsaker til.

Kveldsmat og mellommåltider kan være det samme som til frokost/lunsj, eller middagsrester, smoothie, bær med mager vaniljekesam på, yoghurt 0%, frukt, grønnsaker og egentlig hva som helst så lenge dagens kalorinivå ikke overstiges. I tillegg har jeg alltid en sånn type "måltidserstatter" i veska, en bar av et eller annet slag. Da har jeg alltid noe grei hurtigmat for hånden om jeg skulle feilberegne måltidene og plutselig bli skrubbsulten når jeg er ute på farten. Så slipper jeg å bli frista til å kjøpe noe usunt på kiosken.

Går turer på ca. en time tre ganger i uka, middels intensitet. Det vil si at jeg går fort nok til å bli svett og tung i pusten, men jeg presser meg ikke til jeg kjenner blodsmak i kjeften. Når jeg føler meg litt sprekere skal jeg begynne å trene styrke i tillegg.

Kan spise såpass mye mat at jeg ikke føler meg sulten. Ofte må jeg faktisk hive innpå et ekstra mellommåltid etter kveldsmaten for å ikke spise for lite den dagen.

Anonymous poster hash: 9b9dd...af4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ned 0.5 - 1kg uka og det jeg gjør er å bare drikke vann, ikke spise godteri, trener minst annenhver dag og spiser som oftest knekkebrød til frokost og lunsj :laugh:

Anonymous poster hash: 1374d...9e9
Skrevet (endret)

Jeg går ned mellom 0,5-1kg i uken ved å spise et sted mellom 1300-1500kalorier, og trener ingenting spesielt annet enn korte gåturer.

Endret av Nerine_
Skrevet

For meg så er det dessverre en del mye vanskeligere. Jeg går ikke bare "litt" tur og jeg har ikke "bare" droppet godteri.

Jeg ligger på 1500 kcal og trener hver dag. Jeg driver på med mye løping, spinning og generelle høypuls-aktiviteter. I tilegg til dette så er jeg på diet og spiser kun det kroppen min trenger. Det er tøft og krever mye disiplin. Men ja, jeg går ned alt fr 0,5 kg til 1 kg i uka.

Skrevet

Spiser 1500 kcal - egg, grønnsaker, frukt, tyrkisk/gresk yoghurt, mandler, kylling, fisk, bær, ørlitegrann poteter/ris, kjøtt, avokado, kokosmelk, kesam, cottage cheese. Drikker bare vann, te, kaffi og pepsi max i helgene. Spiser litt etter Paleo prinsippet egentlig.

Treninga er så smått påbegynt pga ks, nå går det i rolige turer med hunden og rolig styrke. Når kroppen er klar for det skal jeg ta opp igjen jogginga (2 dager i uka 1 mil + intervaller/bakkeløp 1 dag i uka) og helkropp styrkeprogram 3 dager i uka til jeg er trent nok til å øke på til en 4 splitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...