Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har brukt denne? Hvordan er den og merket dere forbedring?

Endret av sweety pie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker ikke, enkelt og greit. Pigmentflekker sitter dypt og må nok fjernes med syrebehandling eller laser.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan bleke litt.... men ikke fjerne..

Har prøvd en ukes tid nå, og ser ingen effekt, betalte 700,- kr for produktet.

Anonymous poster hash: 96dd2...877
Skrevet

Det funker ikke, enkelt og greit. Pigmentflekker sitter dypt og må nok fjernes med syrebehandling eller laser.

Syrebehandling? Er det noe å anbefale da?

Skrevet

Kanskje det er for tidlig å merke forskjell enda, kanskje etter en måneds tid?

AnonymBruker
Skrevet

Dark spot corrector sier jo ingenting hvis du ikke nevner hvilket merke det er fra. Om det er Decleor har jeg god effekt fra den serien mot pigmenter.

Anonymous poster hash: 59c1c...9ee
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tenker at jeg ser resultater om et par uker..

Jeg glemte å nevne at det er Decleor jeg har prøvd, men har også fått anbefalt clinique, men ikke prøvd det enda.

Og hva er syrebehandling, hva innebærer det, og hvor lenge er det virkning?

Skrevet

Tenkte på Garnier sin.

Skrevet

Jeg brukte clinique sin, den var dyr. Så ingen forskjell. Har man først fått pigmentflekker er de der for alltid. Det kan se ut som om de blir bleket om vinteren med et produkt, men de blir mindre synlige om vinteren uansett. Så fort man får litt sol på ansiktet blir de mer synlige igjen. Har man solet seg mye uvettig og spesielt i solarium er man dømt til å få mange pigmentflekker. Du får de ikke som 20 åring men de dukker garantert opp i 30 åra. Bruk solfaktor, også i solarium!

AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen som har prøvd syrebehandling? Hvor lenge virker det? må man ta det med gjevne mellomrom resten av livet?

AnonymBruker
Skrevet

hvis det er hormonelt så tror jeg ikke laser fungerer? vet noen!? :)

Anonymous poster hash: e97f2...592

AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen som har prøvd syrebehandling? Hvor lenge virker det? må man ta det med gjevne mellomrom resten av livet?

nei det behøver du ikke. har prøvd det. får fin hud av det. md formulations og glo therapeutics har gode produkter innen det :-)

• Liker 1
Skrevet

hvis det er hormonelt så tror jeg ikke laser fungerer? vet noen!? :)

Nei, vet ikke

Skrevet

Jeg trodde også man måtte bruke syrebehandling for å bli kvitt pigmentflekker. men mine ble så og si usynlige med decleor sin white c serie.

Skrevet

Jeg trodde også man måtte bruke syrebehandling for å bli kvitt pigmentflekker. men mine ble så og si usynlige med decleor sin white c serie.

Får man kjøpt decleor sin white c i Norge?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tak i den på hudpleiesalong.

Skrevet

Jeg har prøvd syrebehandling. Fikk vannkopper i fjord sommer som 20 år. Fikk noen arr etterpå som var vanskelige å fjerne. Jeg var veldig flekkete på en side av skinnet. Men etter en gang med syrebehandling så var det borte :D En syrebehandling er noe man skal ta 6 gang rett etter verandre men 1 ukes mellomrom så etter det anbefales en gang i mnd. Er ikke noe du må ta vær mnd virkningen forsvinner ikke. Er man blitt bedre så er man blitt bedre.

Skrevet

Ja man får kjøpt den på hudpleiesalonger og noen parfymerier. Men jeg pleier å bestille på nett. Anbefaler virkelig å prøve den før man går til såpass drast

Skrevet

Ja man får kjøpt den på hudpleiesalonger og noen parfymerier. Men jeg pleier å bestille på nett. Anbefaler virkelig å prøve den før man går til såpass drastiske steg å ta syrebehandling. Kommer sikkert ann på hvor mye pigmentflekker man har, og hva slags hud man har om den fungerer like bra som på meg. Men prøv alt før syrebehandling er nå mitt råd.

Skrevet

Hei!
Skal dere få effekt med lysnende hudpleie må dere minst vente 6 uker før dere ser resultat. Det meste av testing av kosmetikk går over 6-12 uker. Vi har veldig mange gode tilbakemeldinger på Declèor White C, men man trenger litt tålmodighet i tillegg til gode produkter.

Syrepenslinger kan også bidra til å fjerne opphopninger av pigment og delvis normalisere pigmentproduksjonen igjen. md formulations og PRIORI har gode penslinger som tilbys i magne av huspleiesalongene i landet. En kombinasjon av hjemmeprodukter og salongbehandlinger er det aller beste mot pigmentflekker. De mørkeste flekkene kan trenge legebehandling, men prøv hudpleie først. Legebehandlingene kan gi bivirkninger man kanskje kan unngå med å være litt mer tålmodig.

Mvh

Kjersti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...