Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #1 Skrevet 13. april 2004 Noen som har noen gode tips å komme med når det gjelder å "drikke" ut en velvoksen kar i midten av 30 årene ? Mannen min skal være forlover og etter å ha kommet med så mange tips som jeg kan så hadde det vært flott med noen andre innspill. Han drikker ikke alkohol, men det er kun på grunn av at han ikke liker smaken av det så noe uten for mye drikking innvolvert hadde vært flott.
Ingeborg Skrevet 13. april 2004 #2 Skrevet 13. april 2004 Min erfaring er at selv de voksneste menn kan være guttunger inni seg - så hva med paintball eller elvepadling, hvis han er av den litt sporty typen?
Lissemor Skrevet 13. april 2004 #3 Skrevet 13. april 2004 søk etter utdrikningslag,og du finner masse tips!!
Catzy Skrevet 13. april 2004 #4 Skrevet 13. april 2004 Hvis det er mange og / eller pengesterke menn i utdrikningslaget, sjekk om det er mulig å leie et helikopter for en time! Det MÅ bare bli en opplevelse (hvis han ikke har flyskrekk!) Ellers kan gokart være morsomt. Eller andre aktivitetsting. Jo flere, jo bedre! Både aktiviteter og kompiser. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå