Kira-delta Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 For noen måneder siden flyttet jeg til et nytt sted, og skal invitere til en litt sen innflyttingsfest/reunion for jentene som kommer hjem etter studietiden. Jeg har jobbet i denne byen en stund, og fått et godt nettverk av venninner, vi har blitt en liten "gjeng" de siste to åra. Men så er det ei jente.. Jeg ble kjent med henne gjennom en av mine nye venner her. Jeg var utrolig skeptisk, da hun har mange dårlige rykter på seg. Men jeg la det til side da hun ville bli kjent, for hun virket så utrolig snill. Og det var hun, en periode var vi sammen nesten hver dag, og jeg satte pris på å få henne som venn. Då plutselig var det over, hun svarte ikke på meldinger, møtte ikke opp til avtaler osv.. Jeg tenkte at hun kanskje hadde det tøft, og lot henne være til hun ville treffes igjen. Det tok to måneder... Da sto hun på døra med blomster og innflyttingsgave (to måneder etter jeg hadde flyttet inn). Etterpå inviterte hun masse folk på fest til meg, noe jeg var med på for jeg vil gjerne bli kjent med folk her. Hun måtte hjem og ordne seg, og det tok sin tid. Folk begynte å komme til meg, folk jeg ikke kjente. Da jeg prøvde å få tak i henne svarte hun at hun kom sent, for hun måtte kjøre en kompis til en annen by (skulle ta en times tid). Hun dukket aldri opp, og sendte melding klokken elleve om at hun var sliten og ville være hjemme... Jeg dro på byen, og i kø inn til et utested kom hun rett mot meg med en jentegjeng. Da hun så meg, snudde hun tvert og gikk. Så jeg gikk etter og spurte henne om hva som foregikk, og sa at jeg syns det var veldig rart å ha fest for hennes venner uten henne, og at det er frekt at hun dro til en annen jente samtidig som hun løy til meg. Hun ble lei seg, og sa at hun satte pris på vennskapet vårt, så hang hun seg på meg resten av kvelden. Da vi skulle hjem forsvant hun inn på et spisested, jeg gikk inn på det andre spisestedet over gata. Etter en stund stoppet to politibiler utenfor det andre stedet, så jeg gikk for å sjekke hva som var skjedd. "Venninnen" min hadde slått og sparket ei jente til blods. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke ville ha noe med henne å gjøre... Så til greia: Bad, kjøkken og stue er 30kvm. Jeg har invitert ni jenter (med 3kjærester). Den ene jenta som er invitert er bestevenninnen til hun innlegget handler om. Er jeg en ræv nå om jeg ikke inviterer henne? Har ikke snakket med henne siden den helgen..
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Absolutt ikke. Styr unna dramaqueens som henne. Anonymous poster hash: ffc4d...041 1
tratrins Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Hun hadde jeg styrt unna. Det er din fest, og du bestemmer hvem du vil ha der! Du har ikke noe ansvar om å invitere andres bestevenner som du ikke vil være venn med selv...
Kira-delta Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2013 Okei, takk Jeg er vel mest redd for at hun skal lage masse drama og splid nå som jeg har fått et nettverk.
tratrins Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Okei, takk Jeg er vel mest redd for at hun skal lage masse drama og splid nå som jeg har fått et nettverk. Vel.. om hun har mange dårlige rykter på seg fra før, så kan vi vel konkludere med at det nok er en grunn til dette! Så om det er flere som har samme erfaring som deg, så vil hun nok ikke kunne skape så veeeeldig mye splid, siden folk sikkert vil forstå hvorfor du ikke vil være noe med henne
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 Du trenger overhode ikke invitere henne, dette er ikke en venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå