Gå til innhold

Hvorfor har ikke du kontakt med moren din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du det bedre uten? Syns du det er vanskelig? Hvordan forhold ønsker du at dere egentlig skulle hatt, eller er du fornøyd som det er?

Anonymous poster hash: 205ea...ee1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva får deg til og tro at jeg ikke har kontakt med min mor ?

Anonymous poster hash: 9333b...e5c
Skrevet

Hva får deg til og tro at jeg ikke har kontakt med min mor ?

Anonymous poster hash: 9333b...e5c

Da var vel ikke denne tråden rettet mot deg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun har borderline/emosjonell personlighetsforstyrrelse, og hun evner ikke å ha et normal forhold til andre mennesker.

Anonymous poster hash: 8a7c0...597
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du ønske dere hadde ett bedre forhold?

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi hun ikke har vært en mor for meg. Det var mye stygt som skjedde i barndommen, og det sluttet aldri, antok bare nye former. Hadde selvfølgelig vært fint om hun var en annen og vi hadde hatt et annet forhold, men slik virkeligheten er, kunne vi ikke ha det. Hun har gått bort nå.

AnonymBruker
Skrevet

Føler du/dere skyld for at det ble sånn? For at dere ikke kunne glemme det som skjedde og starte på nytt?

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde aldri tid til meg, så langt tilbake jeg kan huske slang hun alltid dritt etter meg. Jeg var aldri bra nok, nå gir hun penger til meg hver gang jeg er nødt til å møe henne, tror hun har dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 99a36...961

AnonymBruker
Skrevet

Føler du/dere skyld for at det ble sånn? For at dere ikke kunne glemme det som skjedde og starte på nytt?

Det er litt vanskelig å glemme å bli misbrukt. Og selvfølgelig vil jeg ikke starte på nytt forhold til noen som gjorde noe sånt mot meg.

Anonymous poster hash: 11767...da1

Gjest fra innlegg 6
Skrevet

Hun ville ikke at jeg skulle glemme eller tilgi, hun ville at jeg skulle lyve og fornekte. Hun ville ha bekreftelse på at hun hadde vært en god mor for meg, noe ingen ville påstå. Jeg har følt enormt mye skyld for det meste, og sliter fremdeles med det, nettopp på grunn av alt ansvaret jeg ble påtvunget i barndommet, så ja, jeg har følt på skyld. Rasjonellt sett ser jeg at jeg forsøkte så mange ganger at jeg ble syk av det og at det ikke lenger lå i mine hender, men det er ikke alltid følelsene henger med.

Hva med deg, TS? Har du tanker om å bryte med din mor eller er du en mor noen har brutt med?

AnonymBruker
Skrevet

Fordi alt skal handle om henne, hun skal få lov til å drive med psykisk vold fordi hun har vært syk.

Det er ALLTID synd på henne og alle andre er slemme.

Anonymous poster hash: 895e9...db6
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun er død. Jeg har det ikke bedre uten henne og savner henne masse....

Anonymous poster hash: 79507...f77
AnonymBruker
Skrevet

Klem til dere alle.

Anonymous poster hash: e81f4...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...