Gå til innhold

Boka alle katteeirere trenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyter katten din fælt? Lurer du på hva du skal gjøre med alt håret fra den? Fortvil ikke, løsningen på dine problemer har kommet! Her er boka enhver katteeier trenger. Dette er boka du trolig har drømt om selv om du ikke visste at den fantes.

Crafting with Cat Hair - Cute Handicrafts to Make with Your Cat

51o584jCdoL._BO2,204,203,200_PIsitb-stic

Hvorfor kaste kattehår når du kan bruke det til å lage vakker kunsthåndverk? Kattehår er et unikt materiale med mange muligheter. Det er bare fantasien som setter grenser for hva det kan bli ut av hårballene til din kjære pus.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, artig! Jeg har pleid å børste mine med Furminator og gir pelsen til fuglene. Veldig populært i redebyggingsperioden! Nå innser jeg jo at jeg burde ha tatt vare på all pelsen selv :ler:

Skrevet

Jeg har også gitt kattehår til fuglene. Når det er høysesong for røyting er det også tid for at fuglene skal bygge reir og klekke egg. Tydligvis har jeg gått glipp av noe ved å ikke spare på kattehåret selv. :ler:

Gjest Ozelot
Skrevet

Oi, så kul bok! Jeg har hørt om andre folk som bruker hunde-og kattehår til hekling og sånn strikkegreier. Men jeg visste ikke at det fantes en bok med oppskrifter om det :sjokkert:

Den må legges til i bokylla mi :fnise:

Har jo furminator som skreller katten og hunden for pels, så her er det nok bare å plukke opp og samle :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå ble jeg veldig lettet over at det er andre som også sier at de 'skreller katten' :ler:

Furminator kan forøvrig absolutt varm anbefales. Man vet ikke hvor mye pels en katt har før man går på med en Furminator.

Tipser om at Furminator finnes i smal og bred utgave, og i egne utgaver for hhv. kort og lang pels.

Skrevet

Denne må jeg ha :) til og med dyrlegen sa at denne her har syyykt mye pels, om jeg skal bruke fagspråk. Ehem, da kan dere bare forestille hva som kommer ut med en furminator :o

Skrevet

Denne furminator`en høres jo fantastisk ut..! Katten min har også "sykt mye pels", og det føles ut som om jeg børster og børster og børster i det uendelige uten at det hjelper stort. Hvor får man tak i dette vidunderet??

Skrevet

Fåes hos dyrebutikker med litt godt utvalg, og også i flere nettbutikker :)

Skrevet

Denne furminator`en høres jo fantastisk ut..! Katten min har også "sykt mye pels", og det føles ut som om jeg børster og børster og børster i det uendelige uten at det hjelper stort. Hvor får man tak i dette vidunderet??

Føler jeg gjør det samme med min furminator:-p At jeg børster og børster, men det kommer bare mer. Haha, dessuten lugger den. Men den er veldig bra på ryggen og rumpa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...