AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Jeg lurer på hvorfor kjæresten min er sammen med meg. Har tidligere skrevet om at i en periode det var slutt mellom oss, at han da skrev en sms til en venninne av seg: "det er slutt mellom meg og x, og det skal bli godt å få noe fast kjøtt mellom fingrene om du skjønner hva jeg mener.". I denne perioden laget han seg også en profil på Sukker: "søker trimmet frøken". Ved en anledning kløp han meg i sideflesket og sa: "er litt å jobbe med her ja". Han selv er "fast i fisken", jeg jobber febrilsk med saken men noe lar seg ikke fikse. Sa til han i går at jeg har bestillt meg time for å ta bukplastikk og brystløft. Han lurte da på om det hadde noe med han å gjøre, og det har det jo delvis..siden jeg føler meg svært lite attraktiv for han. Vi har sex ofte, men han vil alltid snakke om frekke ting mens vi holder på (for å holde ut å ha sex med meg?). Anonymous poster hash: 2e4cc...a44
Gjest Naria Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Hvorfor i all verden er du sammen med en mann som får deg til å føle at du ikke er bra nok? 26
skruf Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Vet du......en sånn fyr ville jeg ha kvittet meg med. Hva skal du egentlig med en som gir deg dårlig selvbilde og som bryter deg ned? 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 Vet du......en sånn fyr ville jeg ha kvittet meg med. Hva skal du egentlig med en som gir deg dårlig selvbilde og som bryter deg ned? TS her: så jeg overreagerer ikke? Har lenge tenkt at mitt dårlige selvbilde har sugd til seg denne informasjonen og laget teorien om at han ikke liker meg. Men hvorfor vil denne mannen bo sammen med meg luer jeg på? Anonymous poster hash: 2e4cc...a44 1
skruf Skrevet 19. juni 2013 #6 Skrevet 19. juni 2013 TS her: så jeg overreagerer ikke? Har lenge tenkt at mitt dårlige selvbilde har sugd til seg denne informasjonen og laget teorien om at han ikke liker meg. Men hvorfor vil denne mannen bo sammen med meg luer jeg på? Anonymous poster hash: 2e4cc...a44 Du overdriver ikke! Det er ikke normalt i et forhold å gå å rett og slett mobbe den andre for kroppen. En ting hadde det vært om den ene parten hadde blitt ekstremt overvektig, og at en da (på en ordentlig måte) hadde snakket om det av redsel for helseplaget. En annen ting er at kroppen forandrer seg igjennom livet også. Hva hvis du blir gravid? Kroppen endrer seg noe voldsomt under et svangerskap, og en blir ikke stram og fit igjen med en gang barnet kommer til verden...hva da? Skal han da klage på deg pga du ikke er stram i fisken? Jeg synes han behandler deg veldig respektløst. Hvorfor han er sammen med deg kan en bare spekulere på.....kanskje han synes det er greit å ha ei dame som han har underkuet og gjort så usikker at hun danser etter hans pipe? Tilgang til regelmessig sex og får middag hver dag? Rene klær i skapet så slipper han å vaske selv?? Eller bidrar han på lik linje med deg i hjemmet? 6
Petra75 Skrevet 19. juni 2013 #7 Skrevet 19. juni 2013 TS her: så jeg overreagerer ikke? Har lenge tenkt at mitt dårlige selvbilde har sugd til seg denne informasjonen og laget teorien om at han ikke liker meg. Men hvorfor vil denne mannen bo sammen med meg luer jeg på? Anonymous poster hash: 2e4cc...a44 Det første som ramlet inn i hodet mitt, og jeg vet jo ikke om det er slik, men hva med at han har noen som vasker, lager mat, tilgjengelig sex, osv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #8 Skrevet 19. juni 2013 Det første som ramlet inn i hodet mitt, og jeg vet jo ikke om det er slik, men hva med at han har noen som vasker, lager mat, tilgjengelig sex, osv. TS: kan det virkelig være så grunt? At denne voksne mannen tar til takke med meg pga å ha en å stelle for seg? På tross av at han sier han elsker meg? Sier ellers ofte at jeg er fin (dog med klær på). Anonymous poster hash: 2e4cc...a44
Petra75 Skrevet 19. juni 2013 #9 Skrevet 19. juni 2013 TS: kan det virkelig være så grunt? At denne voksne mannen tar til takke med meg pga å ha en å stelle for seg? På tross av at han sier han elsker meg? Sier ellers ofte at jeg er fin (dog med klær på). Anonymous poster hash: 2e4cc...a44 Det vet jeg jo ikke, jeg vet bare det du har skrevet her. Og etter det å dømme virker han ganske grunn, mtp det du skrev om profilen på Sukker osv. Jeg ville nok ha spurt ham om hvorfor, hvis han virker å være så misfornøyd med hvordan du ser ut. Om ikke annet så kanskje han får en vekker om at han har gått over streken.
Gjest Skrevet 19. juni 2013 #10 Skrevet 19. juni 2013 Kjære TS. Du må ikke finne på å legge deg under kniven fordi du er redd for at mannen ikke synes du er bra nok! Så fort du får fikset en ting, så kan du banne på at han begynner å klage på noe annet, bare for å syke deg ut. Han er ikke verdt det! Du må ikke gjøre varige inngrep i kroppen din med potensielle alvorlige komplikasjoner bare fordi han furter på nett! Om han furter pga utseendet ditt, så er det enkleste grepet for å få et bedre liv å kvitte seg med han! Vær sterk, og vær stolt av deg selv slik du er, uansett om du er "myk" og har (i hans øyne) noen kg ekstra. Så lenge du er usikker og prøver å "Please" han så vil han ha et usunt grep om deg og en kontroll som ikke fører til noe godt. Jeg ville brukt pengene på terapi/en dyktig coach isteden for fysiske inngrep. 9
Gjest canvas Skrevet 19. juni 2013 #11 Skrevet 19. juni 2013 (endret) Kjære TS, jeg husker den andre tråden din, og da, som nå, kjenner jeg at det knyter seg litt i magen bare av å tenke på hvordan det må være... Jeg har fått mye kritikk og pes for kroppen min oppigjennom årene. Jeg har slanket meg mye siden det, men jeg er for det første fortsatt litt chubby, og for det andre er ting veldig "slapt" (viser ikke så godt med klær, men uten; ja..) og hvis kjæresten min var en av de som sa noe vondt, så ville jeg ALDRI kunnet vært med han.. han ville ikke fått tatt på meg, hatt sex, eller fått se meg naken/lettkledt.. Det er UTROLIG viktig for meg å vite at han liker kroppen min og utseendet mitt. Jeg trenger ikke at han synes at jeg er den fineste jenta i verden, for sier han dèt, så lyver han. Men jeg trenger at han liker meg som jeg er uansett. Og det stoler jeg på at han gjør - det har gjort underverker for mitt selvbilde, og for forholdet.. Så kjære TS, du fortjener bedre enn det der.. Du fortjener en som synes du er vakker akkurat som du er, og som passer på å fortelle deg det.. Du fortjener en du selv kan føle deg fin sammen med - en du er komfortabel med og slapper av med.. Skal du endre på noe på kroppen din, så skal du IKKE gjøre det for en mann. Du skal gjøre det for DEG. Men først og fremst, håper jeg du lærer deg å like deg selv akkurat som du er Endret 19. juni 2013 av queenzie 1
Marsipan Skrevet 19. juni 2013 #12 Skrevet 19. juni 2013 Kjære TS. Du må ikke finne på å legge deg under kniven fordi du er redd for at mannen ikke synes du er bra nok! Så fort du får fikset en ting, så kan du banne på at han begynner å klage på noe annet, bare for å syke deg ut. Han er ikke verdt det! Du må ikke gjøre varige inngrep i kroppen din med potensielle alvorlige komplikasjoner bare fordi han furter på nett! Om han furter pga utseendet ditt, så er det enkleste grepet for å få et bedre liv å kvitte seg med han! Vær sterk, og vær stolt av deg selv slik du er, uansett om du er "myk" og har (i hans øyne) noen kg ekstra. Så lenge du er usikker og prøver å "Please" han så vil han ha et usunt grep om deg og en kontroll som ikke fører til noe godt. Jeg ville brukt pengene på terapi/en dyktig coach isteden for fysiske inngrep. What she said... 2
Sugar&Spice Skrevet 19. juni 2013 #13 Skrevet 19. juni 2013 Jeg var sammen med en sånn fyr. Jeg trodde han sa det fordi jeg hadde godt av litt trening og stramme fisken litt. Men nei. jeg er 174 høy, veier rett over 50 kilo. En dag han kommenterte kroppen min våknet jeg bare opp og sa "nei vettuhva. Fy faen, for en drittsekk du er!" Og det var han - og ikke bare på kroppskommentarene! .... ikke så han ut som en Calvin Klein-modell heller. Idiiot. arkivert!!!!!!!!!! Kjære TS. Å legge seg under kniven fordi han sier at du ikke ser bra nok ut er FEIL. IKKE gjør det! Finn en som elsker deg for akkurat den du er! Ikke la han booste sitt eget ego med å tråkke ned på ditt!!!! 6
tratrins Skrevet 19. juni 2013 #14 Skrevet 19. juni 2013 Du overreagerer ikke, TS! Ikke legg deg under kniven for denne dusten her! Om han hadde vært en bra fyr, hadde han elsket kroppen din, nettopp fordi det er DIN kropp! Hvordan den ser ut bør komme i andre rekke, eller ikke spille særlig stor rolle i det hele tatt. Kvitt deg med han her, og finn en som kan behandle deg med den respekten du fortjener, og elske deg for den du er og akkurat hvordan du ser ut!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2013 #15 Skrevet 19. juni 2013 Jeg lurer på hvorfor kjæresten min er sammen med meg. Har tidligere skrevet om at i en periode det var slutt mellom oss, at han da skrev en sms til en venninne av seg: "det er slutt mellom meg og x, og det skal bli godt å få noe fast kjøtt mellom fingrene om du skjønner hva jeg mener.". I denne perioden laget han seg også en profil på Sukker: "søker trimmet frøken". Ved en anledning kløp han meg i sideflesket og sa: "er litt å jobbe med her ja". Han selv er "fast i fisken", jeg jobber febrilsk med saken men noe lar seg ikke fikse. Sa til han i går at jeg har bestillt meg time for å ta bukplastikk og brystløft. Han lurte da på om det hadde noe med han å gjøre, og det har det jo delvis..siden jeg føler meg svært lite attraktiv for han. Vi har sex ofte, men han vil alltid snakke om frekke ting mens vi holder på (for å holde ut å ha sex med meg?). Anonymous poster hash: 2e4cc...a44 Og det her er liksom mannen du elsker?
Gjest Miranda2011 Skrevet 19. juni 2013 #16 Skrevet 19. juni 2013 Jeg lurer på hvorfor kjæresten min er sammen med meg. Har tidligere skrevet om at i en periode det var slutt mellom oss, at han da skrev en sms til en venninne av seg: "det er slutt mellom meg og x, og det skal bli godt å få noe fast kjøtt mellom fingrene om du skjønner hva jeg mener.". I denne perioden laget han seg også en profil på Sukker: "søker trimmet frøken". Ved en anledning kløp han meg i sideflesket og sa: "er litt å jobbe med her ja". Han selv er "fast i fisken", jeg jobber febrilsk med saken men noe lar seg ikke fikse. Sa til han i går at jeg har bestillt meg time for å ta bukplastikk og brystløft. Han lurte da på om det hadde noe med han å gjøre, og det har det jo delvis..siden jeg føler meg svært lite attraktiv for han. Vi har sex ofte, men han vil alltid snakke om frekke ting mens vi holder på (for å holde ut å ha sex med meg?). Anonymous poster hash: 2e4cc...a44 Jeg hadde ikke hatt det bra i et forhold der mannen kommenterte noe om kroppen min som ikke var bra nok,tror selvfølelsen min hatt dalt betraktelig. Er han ikke "fornøyd" med utseende,og han hadde fortsatt etter jeg hadde sagt det er ubehagelig, hadde jeg takka for meg og sagt nå er du fri til å finne deg ei perfekt dame..lykke til
Steinar40 Skrevet 19. juni 2013 #17 Skrevet 19. juni 2013 Jeg var sammen med en sånn fyr. Jeg trodde han sa det fordi jeg hadde godt av litt trening og stramme fisken litt. Men nei. jeg er 174 høy, veier rett over 50 kilo. En dag han kommenterte kroppen min våknet jeg bare opp og sa "nei vettuhva. Fy faen, for en drittsekk du er!" Og det var han - og ikke bare på kroppskommentarene! .... ikke så han ut som en Calvin Klein-modell heller. Idiiot. arkivert!!!!!!!!!! Kjære TS. Å legge seg under kniven fordi han sier at du ikke ser bra nok ut er FEIL. IKKE gjør det! Finn en som elsker deg for akkurat den du er! Ikke la han booste sitt eget ego med å tråkke ned på ditt!!!! Enig. Legge seg under kniven gjør man ikke uten god grunn. Noe andres dumme kommentarer aldri er.
Botch Skrevet 19. juni 2013 #18 Skrevet 19. juni 2013 Fyren høres ut som en forbanna idiot. Han får prøve å finne seg en han ikke må "fikse" på, så kan du finne en som faktisk liker deg slik du er.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #19 Skrevet 19. juni 2013 Det eneste daukjøttet du skal kutte av er HAN!! Anonymous poster hash: 47b26...a9d
Gjest Anonym Skrevet 19. juni 2013 #20 Skrevet 19. juni 2013 Enig med Themis som sier at du ikke må legge deg under kniven, men heller investere i noen som kan hjelpe deg med å få et bedre selvbilde. Du er langt over streken nå ts! Bare det at du har bestilt time for kirurgisk inngrep forteller hvor syyykt dette er! Jeg tenker at du er sammen med denne mannen fordi du ikke føler du fortjener bedre? Fordi du ikke føler deg bra nok uten han heller? For du TILLATER han å behandle deg dårlig, det må du ikke glemme her! Ja, han er en dritt av en mann tydeligvis, men hvorfor lar du han TRÅKKE SÅ TIL DE GRADER PÅ DEG? Det er DET dette handler om ts! Det er DET du må jobbe med! Du må rett og slett jobbe med å bli mer glad i deg selv så du ser at du fortjener så mye bedre! Husk : hvis man viser til noen at man ikke respekterer seg selv, vil ikke vedkommende respektere deg heller! Når mannen din klager på deg og du bestiller time for å legge deg under kniven...Hva forteller det om deg ts??? Du sier jo med dette at du har NULL integritet, selvrespekt, seelvbilde på bånn...Du behandler deg selv som du ikke er verdt noe ts, hvorfor? VÅKNE! Du har selv et ansvar ts! P.S: Avbestill timen for bukplastikk/brystløft ( grøsser ved tanken... ), og bestill deg time hos psykolog/terapeut. Du trenger å snakke med noen for å bygge deg selv opp igjen. Dette handler IKKE om utseende ditt, men dine tanker om deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå