AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #1 Skrevet 19. juni 2013 Hjelp! Passer en 6 mnd gammel valp i dag, og i et lite ubeviktet øyeblikk spiste drn løvetann! Kanskje 2-3 hoder og et par-3 stilker... Han er en liten rase, blir 8 kg som voksen... Er det farlig? Bør jeg ringe veterinær?? Anonymous poster hash: ed9a6...a43
Gjest pærecider Skrevet 19. juni 2013 #2 Skrevet 19. juni 2013 Neida. Hunder tåler mer enn det vi gjør. Løvetann er jo også menneskeføde. Kan hende at hunden vil kaste opp, det gjør mine etter at de har spist gress og slikt.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #3 Skrevet 19. juni 2013 Neida. Hunder tåler mer enn det vi gjør. Løvetann er jo også menneskeføde. Kan hende at hunden vil kaste opp, det gjør mine etter at de har spist gress og slikt. Takk for svar ble litt roligere i "nervene" nå er ikke så vant med hunder, hege, trener til vi får vår egen valp snart men da avventer jeg, han er helt normal etter en time nå så da går det sikkert bra Takk -TSAnonymous poster hash: 656f2...4e4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #4 Skrevet 19. juni 2013 Nå er jo ikke hund og kanin helt samme sak, men kaninene mine spiser gjerne et kilo løvetann pr. dag. Så direkte giftig er det i hvertfall ikke. Anonymous poster hash: 4fdc0...f33
Sugerøret Skrevet 19. juni 2013 #5 Skrevet 19. juni 2013 http://www.canis.no/ekspertpanel/spmsvar.php?spmid=9034 Jeg har forresten en lang liste med ting som er farlig.Om du ønsker kan jeg poste den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå